ger diverse onderdelen gaan weg :: 2004 Volkswagen Polo 9N

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ger
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nu een highline interieur ik moet zeggen bevalt me ook erg goed dus interieur komt op het laatst!
wil wel erg graag nog een zwarte hemel vind dat zo mooi!

zo we zijn maar begonnen aan het dashboard en nog een paar aanpassingen
verlichting handschoenkastje
voetruimte verlichting
luitspreker kabel voor achter

het werk valt wel mee hoor
GroteFoto-HFVUZR3A.jpg
GroteFoto-MUM3N4IB.jpg
GroteFoto-LK3PJNBI.jpg

schakelaar voor verlichting zit er ook al in

GroteFoto-D3ISVUWX.jpg

als het inbouwen net zo snel gaat dan is het zo gedaan :wink:

groeten ger

Wauw ... ziet er heel heftig uit, zo'n dashboard wissel! Gelukkig heb je een goede werkruimte.
Succes met het inbouwen!

Volkswagen  Up! 
Wauw ... ziet er heel heftig uit, zo'n dashboard wissel! Gelukkig heb je een goede werkruimte.
Succes met het inbouwen!

het ziet er heftiger uit dan dat het is hij zit er weer in morgen weer alles ff aan sluiten
bekerhouder voor de linkerkant is ook binnen dus kan er ook meteen in

groeten ger

Hoe zit dat trouwens met die verlichting in je dashboardkastje, Ger? Is dat inbouw van onderdelen die wel in andere uitvoeringen van de 9N(3) aanwezig waren, of omhelst het meer dan dat?
Zou je dat ook zo kunnen doen in een 6R?

Volkswagen  Up! 
Hoe zit dat trouwens met die verlichting in je dashboardkastje, Ger? Is dat inbouw van onderdelen die wel in andere uitvoeringen van de 9N(3) aanwezig waren, of omhelst het meer dan dat?
Zou je dat ook zo kunnen doen in een 6R?

lampje is van de kofferbak polo 9n (gat was al voor ge pons in het dashboardkasje )
schakelaar is van de handrem polo 9n
en dan nog wat kabel en kabelschoentjes
en als het in de 6r kan weet ik niet maar alles is te maken :wink: (weet niet of er iets voor ge pons is )

groeten ger

zo alles zit er weer in behalve de voetruimteverlichting ( moet nog wat bestelen ) kabels liggen er wel al
het werk viel wel mee
GroteFoto-ONVMKULU.jpg

groeten ger

als iemand dit ook gaat doen neem dan alle delen van het dashboard mee wand er zitten toch dingen bij die net anders zijn
zoals de 2 zij kanten en het plastic wat op het stuur zit zijn net iets anders

groeten ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!