Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger zei:
nee heb gelukkig zelf niks , de auto heeft wel behoorlijk wat schade maar volgens de geleerde niks ernstig auto is gewoon recht
ja het was mijn eigen schuld het was glad en het was in 2 sec gebeurt toen zat ik tegen de boom
alle delen voor zijn stuk en 2 airbags zijn er uit staat nu bij de schade hersteler van auto arena hoor volgende week er meer over zal proberen dan wat foto's te maken


groeten ger

hi Ger
wat erg dit, ik hoop dat je snel eroverheen komt, gelukkig is het alleen maar materiele schade en dat jij nog gezond bent,
dekt jou verzekering alle schade of ga je het zelf in jou portomonee voelen? ik hoop dat jou velgen niet zijn beschadigd, want die zijn zo vet.
Nou Ger suc6, hou ons op het hoogte,

MVG
Kerem
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Polo van Ger staat nu op winterwielen gelukkig. Die hebben niks meegekregen.

Wat is er kaput: (ik heb de polo bekeken)

Alle frontdelen.

Intercooler, condensor, radiateur, stuurpomp, zijscherm, motorkap.

Als dat alles er al eens vanaf is ziet de polo er al weer een stuk anders uit.
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Bas zei:
Polo van Ger staat nu op winterwielen gelukkig. Die hebben niks meegekregen.

Wat is er kaput: (ik heb de polo bekeken)

Alle frontdelen.

Intercooler, condensor, radiateur, stuurpomp, zijscherm, motorkap.

Als dat alles er al eens vanaf is ziet de polo er al weer een stuk anders uit.


stuur pomp is niet kapot want er lag geen olie Bas alleen koelvloeistof

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Hé Ger, shit man, ik lees het nu pas. Dat is een flinke tegenvaller, gelukkig heb je zelf niks (althans lichamelijk dan). Heb je de auto eindelijk een beetje naar eigen smaak aangepast en dan krijg je zoiets. Sterkte de komende dagen en hopen dat je auto snel weer gerepareerd is. Gelukkig heb je de VW logo op je andere grille gemonteerd. :lol: :lol: :lol: ;)
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

@ Ger. de stekkers waren afgebroken;) Dus er zal waarschijnlijk een nieuwe opkomen.

@ Rest, aangezien ik naast de schadehersteller werk. Zal ik wel wat vaker binnenlopen daar deze week om te kijken hoe het met de polo van Ger gaat.

En vanavond ga ik met de therapeut naar Ger thuis om over zijn gevoelens te praten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

NIET COOL!!
zoals Mauricesunny al schreef, een van de mooiste Polo's (naar mijn smaak) in de kreukels...

Gelukkig heb je zelf geen schade, behalve psygische schade misschien...

Veel succes met het herstel.
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Is dit m nou??? Of toch een andere :mrgreen:

[resize=400:3dkpl070]http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqQOKpUE3t01dJi(BN8dPHpObg~~_19.JPG[/resize:3dkpl070]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!