Verhaaltje over mijn dilemma. Beetje negatief verhaal, maar goed.
Vandaag het vonnis dat de prise-as toch echt aan vervanging toe komt als ik vervolgschade wil gaan voorkomen. ook schakelvork bij z'n drie is niet helemaal best. Dus revisie. Kosten: 2.000 euro. Da's een beste bak geld om voor de tweede keer in twee jaar uit te gaan geven. Naar de eerste garage gaan die m'n bak heeft gerepareerd heeft niet zoveel zin, gezien de verschijnselen heb ik niet echt iets om te eisen.
Daarnaast ga ik er dit weekend 236.000 kilometer op zetten, dus wie weet hoe lang de turbo en het blokje het nog vol gaan houden. Blokrevisie of ander blok waarvan je niet weet wat ie met zich mee brengt? Daarnaast moeten de stoelen nog een keer, velgen gerepareerd en alle ongein eromheen.
Inruilen? Wat vang ik voor dat ding en daarnaast, wat koop ik terug? Langzamer wil ik gewoon niet, dat vind ik niks. Zelfde type/bouwjaar kan zomaar dezelfde ellende mee brengen. Nieuwer en snel kost je gauw 15.000 euro, dan zal ik toch minimaal een eurootje of 9.000 bij moeten leggen. Eerlijk gezegd niet zo'n zin.
Mocht iemand suggesties hebben voor alternatief, hit me up, maar ik weet echt niet wat ik met deze situatie aan moet.
Fotootje voor het lange verhaal