Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zal vast een dief goedkoop op marktplaats een r-line bumper verkopen... Neem ook ens een kijkje op p&pBy the way waarom een r-line bumper? Blue gt bumper is toch ook mooi? Kost je alleen maar extra geld!
![]()
P&P???
Nou ik vind die sabel aan de onderkant van de bumper mooi en wil de bumper cleanen.
Hoi Polobm6r,Niemand????
Ja ik ga voor oemPolat & Polat
Maar zijn inderdaad te vinden onder het acroniem P&P met de toevoeging er achteraan 'onderdelen'
Maar is dit toevallig niet ook iets voor jou? De prijs kan uiteraard wel lager via andere aanbieders!
| welkom bij NLpower CSR Cupspoiler Voorbumperlip ABS Volkswagen Polo (6R) Hatchback 2009-
Of houd je het liever volledig OEM(+)?![]()
Hey PatrickHoi Polobm6r,
ik heb een paar Vraagjes, heb jouw polo gt koplampsproeiers? Wil je het origineel vw? En nieuw?
Groetjes Patrick
Hey Patrick
ja heeft sproeiers ja wil origineel nieuw hoeft niet me zwager is spuiter vandaar.
Polat & Polat
Maar zijn inderdaad te vinden onder het acroniem P&P met de toevoeging er achteraan 'onderdelen'
Maar is dit toevallig niet ook iets voor jou? De prijs kan uiteraard wel lager via andere aanbieders!
| welkom bij NLpower CSR Cupspoiler Voorbumperlip ABS Volkswagen Polo (6R) Hatchback 2009-
Of houd je het liever volledig OEM(+)?![]()
Deze had zoiezo niet eens gepast.
In de adv staat "niet voor GTI en Cross".
BlueGT heeft GTI bumpers he.![]()
Liefst bumper compleet Gti grill heb ik al in kleur.En gaat het da om alleen de voorbumper of ook de mistlampen plus roosters?
En ook de midden grille? Ik zelf heb de GTI grille gemonteerd zie mijn garage.
Die kost maar 1250,- whahahahaR-line bumper ken je dealer toch gewoon bestelen. Wel voor de hoofdprijs natuurlijk.
maaruh... Waarom neem je niet de wrc bumper. Die vind ik persoonlijk erg vet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.