Groepsaankoop JD-tuning stage-1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt niet meer goedkoper, we zitten op 20%. De eerste gegadidgen krijgen derhalve de eerste keuze wat betreft datum en tijd om langs JD te komen. Hoe later, hoe meer kans dat je langer moet wachten.

Persoonlijk is het toch netjes dat iedereen mee mag doen, waarom zou je dan blijven wachten tot de allerlaatste mogelijkheid tot inschrijving?
 
Het is onmogelijk om alle PM's met vragen te beantwoorden op alle lopende fora. Daarvoor is de gmail-account in het leven geroepen, die houd ik strak bij; vraag maar eens aan andere deelnemers van Mypolo. Hierdoor kunnen oa Polo's ook deelnemen en is aanmelding niet nodig via Skodaforum.

Helemaal niet is een groot woord, maar ga er niet vanuit dat ik je aanmelding door krijg door een PM te sturen. In de topicstart is duidelijk aangegeven dat aanmelding mogelijk is via Skodaforum (in het topic of PM aldaar); of via noord26@gmail.com En anders post#8 is daar zeer concreet in.

Bij voorbaat dank!

:wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nja, een 1.4 16V ? Met 202.458 KM en 10 jaar oud?? Laten we die maar lekker in zn waarde. Met chippen bereik je totaal niks omdat het geen geblazen motor is.

BTW Als de Polo's naar JD gaan misschien een idee om er een mini-meet van te maken?? Lijkt me wel gezellig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!