Groepsaankoop JD-tuning stage-1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik pas wel. Denk dat ik niks meer aan m'n auto ga doen.

Ik moet echt stoppen met geld uitgeven :D

Je hebt je inmiddels duidelijk opgegeven om deel te nemen? Als er nu opeens meer gaan afhaken mogen we straks allemaal weer rustig 85% ipv 80% gaan betalen. Niet zo netjes ten opzichte van andere deelnemers en de tijd die ik er persoonlijk in gestoken heb. Raar dat ik het ook hier moet lezen.

:?

Graag ontvang ik daarom duidelijkheid van je, per mail: noord26@gmail.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn gegevens heb je via de PM gekregen van MYPolo.nl.
Toen vertelde je me op dit topic dat je geen PM's leest en dat ik je een e-mail moet sturen om mezelf aan te melden.

Ik heb je geen e-mail gestuurd dus heb ik me niet aangemeld.

Zoja, dan zou ik graag onze PM conversatie willen zien hier, die er mijn inziens niet is geweest.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren aanmelden is mogelijk tot in maart. Afmelden dus ook lijkt mij. Er is nog geen def verbinding wanneer je zegt ik wil mee doen. Dus je rijk rekenen voor behaalde korting lijkt me ook niet juist. Er kan altijd iets tussen komen of iemand zijn die zich zoals nu af meld. Wil je echt zeker zijn dan laat je iedereen een aanbetaling doen.

Dus geen ruzie maken via het forum, daar word niemand beter van.

Volgende week sluit deelname, daarna word je ingepland.
Als deelnemers een beperkte agenda hebben, kunnen zelf ook alvast actie ondernemen door te mailen naar Mark , info@JDEngineering.nl uiteraard onder vermelding van Skodaforum Groepskorting actie en Nickname/MyPolo
Mocht je een datum hebben laat dat even weten , hier of op het skodaforum, of een mailtje aan noord26@gmail.com
Ik kon zelf slechts een aantal dagen halverwege deze maand, maar het kwam Mark (JD) beter uit om het volgende week zaterdag te doen, dus de 10e om 11:00 mag ik ;)

Nog even samenvattend, mocht je al zelf contact willen leggen dan kan dat.

- Planning/afspraken graag via info@jdengineering.nl
- Verdere vragen ook graag via info@jdengineering.nl, dit om overzicht te behouden
- Telefoonnummer graag ook even vermelden bij je emailtjes
- Vermelding van Forum + Forum naam
- Even vermelden om het gaat over chippen of chippen+ rollen, of evt maat chippen.

Mensen die niet zelf contact zoeken, worden t.z.t. zelf geïnformeerd

info; http://www.skodaforum.nl/board/f36/groepsaankoop-jd-tuning-stage-1-a-18015.html

In de openingspost staat duidelijk:

"Inschrijven voor deze actie is mogelijk tot 10 maart 2012"

Actie is dus verlopen, maar er kan altijd een nieuwe actie gestart worden natuurlijk als er weer voldoende interesse is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!