Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker de moeite waard! Spreek zelf uit ervaring:D
De auto krijgt echt een veel fijnere karakteristiek én de heren van JD Engineering zijn ook zeer klantvriendelijk!:)

700 is inderdaad de prijs, maar dan zonder korting. Dus met 15% korting wordt de prijs: 700X0.85 ;)

VW  6R  1.2TDI 
Ik heb een proefrit gehad in een Golf GTI PP en een Tesla Model S P85. Rijdt beide erg lekker. Maar als je dan gaat kijken wat je er daadwerkelijk voor terugkrijgt. Tuurlijk, de Golf is mooi, ruim en rijdt lekker, heeft ook leuke opties. Maar je neemt altijd de PP uitvoering, en als je de leukere opties selecteert zit je op de 50k. 50k, voor een Golf, waar hebben we het over.

Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
Eerder uit het topic:

Hierbij een Update:

Ik heb gebeld met JD-Engineering en het gaat als volgt:
De volgende Kortingen zijn van toepassing:
0-5 (autos) : 10% korting
6-10 : 15% korting
11+ : 20% korting

Bij een groepsactie geldt ook een verlaagd tarief voor de rollerbank (€100,-) dit zit namelijk niet bij de tuning prijs in.
Zodra de deelnemers bekend zijn zullen ze de gehele maand September de tijd hebben om de tuning te laten uitvoeren (iedereen op één dag is toch niet mogelijk).
Met betrekking tot de 1.4tsi voor de BlueGT, hier zijn ze mee bezig en zullen zij (als het goed is) gekraakt hebben voor September.

Ik stel voor dat de uiterlijke inschijfdatum dan ook 25 Ausgustus is.

Groet Jan

Lijkt me verstandig dat 1 iemand contact heeft en bijhoud wie mee doet

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik al een afspraak gemaakt heb met Mark bij JD, om nu af te zeggen en wachten op de GB vind ik ook weer niet geheel netjes.

Ik stuur wel even een email met de vraag of ze een voorstel kunnen doen.

Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!