Ik doe ook mee, de BlueGT is nu ook te chippen bij JD dus ik denk dat er wel meer mensen willen meedoen. Tevens wil een kameraad van mij zijn 1.2 TDI ook wel chippen, dus we zijn al met 4 dan.
Nice! Dan krijg je een snelle bak terug. Heb zelf wel eens geinformeerd wat een chip voor de GTI inhoudt. Ze gaven aan dat het wel een seconde kan schelen.Ik heb een afspraak staan voor a.s. zaterdag voor een Polo GTI.
Hierbij een Update:
Ik heb gebeld met JD-Engineering en het gaat als volgt:
De volgende Kortingen zijn van toepassing:
0-5 (autos) : 10% korting
6-10 : 15% korting
11+ : 20% korting
Bij een groepsactie geldt ook een verlaagd tarief voor de rollerbank (€100,-) dit zit namelijk niet bij de tuning prijs in.
Zodra de deelnemers bekend zijn zullen ze de gehele maand September de tijd hebben om de tuning te laten uitvoeren (iedereen op één dag is toch niet mogelijk).
Met betrekking tot de 1.4tsi voor de BlueGT, hier zijn ze mee bezig en zullen zij (als het goed is) gekraakt hebben voor September.
Ik stel voor dat de uiterlijke inschijfdatum dan ook 25 Ausgustus is.
Groet Jan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.