als er 11+ mensen zijn is het 20 % korting dus is het nog 660 euro indien dit het geval is ben ik van de partij!
Geld de korting ook voor andere werkzaamheden die ze verrichten aan m'n auto? Of is dit alleen voor chiptuning?
Stage 3?!
En anders even de heren van JD Engineering mailen?
Voor de BlueGT krijg je een externe ECU box/module, dus JUIST voor leaserijders interessant imo. De garage interesseert het niks of je auto gechipt is of niet, je moet het alleen soms aangeven ivm software updates (maar daar heb je geen last van met een externe box).Ik ben ook geinsterreseerd om mijn BlueGT te laten chippen, echter is dit een leaseauto via de zaak. Zal een leasemaatschapij dat toestaan/kunnen herkennen bij de garage? en hoe gemakkelijk is dit te verwijderen?
Daarnaast las ik in het mailtje op de vorige pagina dat ze verwachten dat de BlueGT gekraakt zal worden in 2013?/2014?
Ik ben ook geinsterreseerd om mijn BlueGT te laten chippen, echter is dit een leaseauto via de zaak. Zal een leasemaatschapij dat toestaan/kunnen herkennen bij de garage? en hoe gemakkelijk is dit te verwijderen?
Daarnaast las ik in het mailtje op de vorige pagina dat ze verwachten dat de BlueGT gekraakt zal worden in 2013?/2014?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.