GTI opgehaald!

Ik heb vanmiddag mijn GTI opgehaald met o.a. Advance en "Licht en Zicht" pakket en tot mijn verbazing zit er geen automatische verlichting op? Ben ik een optie vergeten of zie ik iets over het hoofd wat betreft de bediening van de verlichting?

Fotos staan iets verder in deze thread.
 
Re: GTI opgehaald - Automatische verlichting??

Dat had ik ook in augustus :), Polo heeft geen lichtsensor. Licht en zichtpakket betekent alles behalve lichtsensor ... het is niet anders helaas ....

Ik heb hem achteraf in laten bouwen bij Idenburg Car Solutions in Delft, vraag naar Ron en hij kan je precies vertellen hoe en wat want ik heb er de ballen verstand van. Werkt in ieder geval perfect.
 
Re: GTI opgehaald - Automatische verlichting??

Vreemd dat dit ontbreekt op een auto als de Polo, zeker met deze uitrusting.. :shock:
Bedankt voor je tip in ieder geval, ik ga zeker even informeren!

Ander vraagje; hoe hebben andere GTI rijders de auto ingereden?
 
Re: GTI opgehaald - Automatische verlichting??

sallie zei:
Dat had ik ook in augustus :), Polo heeft geen lichtsensor. Licht en zichtpakket betekent alles behalve lichtsensor ... het is niet anders helaas ....

Ik heb hem achteraf in laten bouwen bij Idenburg Car Solutions in Delft, vraag naar Ron en hij kan je precies vertellen hoe en wat want ik heb er de ballen verstand van. Werkt in ieder geval perfect.

Sallie hoe zit het met je DRL?? Gaat deze ook automatisch uit als je licht d.m.v. lichtsensor ingeschakeld wordt?
 
Re: GTI opgehaald - Automatische verlichting??

enveekaa zei:
Vreemd dat dit ontbreekt op een auto als de Polo, zeker met deze uitrusting.. :shock:
Bedankt voor je tip in ieder geval, ik ga zeker even informeren!

Ander vraagje; hoe hebben andere GTI rijders de auto ingereden?

Gewoon altijd netjes op olietemperatuur laten komen voordat je flink gas gaat geven. ( 85/90 graden )

Eerste 1500km zou ik het niet te bont maken, maar ook zeker niet super rustig rijden. Je mag best als de olietemperatuur goed is wat gas geven.
 
Een vriend heeft wat foto's gemaakt, ik vraag wel even of tie ze whatsapped! Moment Stick Out Tongue

[resize=400:f3mem6qj]http://i44.tinypic.com/dwt4jm.jpg[/resize:f3mem6qj]

[resize=400:f3mem6qj]http://i42.tinypic.com/b64rc1.jpg[/resize:f3mem6qj]
 
enveekaa zei:
Gewoon pittig , af en toe vol gas maar niet al te lang zwaar belasten is dus het devies :) Dat was ik gelukkig van plan! :mrgreen:

De temperatuur die op het dashboard staat, is dat van de motorolie?

Dat wijzertje? Nee!!!! Dat is koelvloeistof. Je motorolie temperatuur kun je digitaal aflezen in het middenschermpje @ dashboard. Even door het menu heen scrollen.


starsky zei:
Dat doe ik altijd met een auto ;)
En niet te snel de motor uitzetten natuurlijk, de turbo vind het ook niet altijd fijn om afgekapt te worden Stick Out Tongue

Ligt eraan, als je vol hebt lopen planken vlak voordat je bij je eindbestemming bent moet je hem zeker niet pats boem uitzetten inderdaad! Heb je het laatste stuk rustig gereden heeft het geen nut hem lang te laten nadraaien, dan is een halve minuut voldoende aangezien de turbo dan niet zo hard draait.

Ook zeker niet te lang stationair laten draaien. Dat is het allerslechtste voor een motorblok wat er is, vooral als hij koud is! Wat je vaak mensen in de winter ziet doen is de auto starten, minuten lang laten opwarmen / krabben, en dan weg rijden. Man man man, dat is echt funest voor je motorblok. Starten en meteen ( rustig ) weg rijden is het beste!
 
enveekaa zei:
Een vriend heeft wat foto's gemaakt, ik vraag wel even of tie ze whatsapped! Moment Stick Out Tongue

[resize=400:36sa496c]http://i44.tinypic.com/dwt4jm.jpg[/resize:36sa496c]

[resize=400:36sa496c]http://i42.tinypic.com/b64rc1.jpg[/resize:36sa496c]

Ligt het aan mij, of heb jij ook 'last' van condens bij je gti lampen? Ik heb een Polo 1.2 tsi ook met een advance pakket en de afgelopen weken last gehad van deze ongemak.. Vooral na het wassen van mijn auto krijg ik condens. En nu is het als ik met een koude motor ergens naartoe rij, bij aankomst heb ik dan ook licht condens in mijn koplampen..

Kan je er een beetje op letten of jij dit ook meemaakt, of dat ik de enige ben en dus beter even langs de dealer kan gaan.. alvast bedankt, en nog gefeliciteerd met een fantastische auto!
 
Super mooi! Ik heb bijna dezelfde spec in bestelling alleen niet de detroit wielen, had niet gedacht dat het zo mooi zou staan haha.

Over de automatische verlichting. Dit viel mij ook al op bij de testrit. Liefst heb ik gewoon dat ik de schakelaar op AAN kan laten staan en dat de lampen dan uit gaan als ik de auto uit ga (zoals bij veel autos t geval is). Ik rij toch altijd met mijn lampen aan maar misschien veranderd dit wel als ik DRL heb.
 
enveekaa zei:
Er zit inderdaad condens in, maar denk dat dat de nieuwigheid is :) Ga ervan uit dat dat na een paar ritjes met de lampen aan wel verdwenen is. Ik zal het in de gaten houden!
Thanks ;)

Ik heb het probleem ook en neem morgen contact op met de dealer.
Ik ga er niet mee akkoord, zeker niet gezien de meerprijs van mijn xenon verlichting.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!