GTI opgehaald!

Ik heb het ook en ging laatst naar de dealer alleen had met licht aan gereden
helaas want als de xenon ff brand gaat de condens weg

ik ga binnenkort weer ff langs

ze hadden van vw/hella wel al een mail ontvangen dat het waarschijnlijk aan de afsluiters te verwijten valt

we zien wel

verder succes met de GTI
 
Hoi

De reactie van de dealer is dat dit komt omdat het een open systeem is,dit vanwege de hoge temperatuur van xenon verlichting.
Dit is bij bepaalde weersomstandigheden normaal.
Let op, condens mag weg, druppels niet!

Hmm... ik ga toch eens in de gaten houden of dit met andere auto's ook voor komt. Zo niet, dan ga ik er toch nog eens werk van maken.
 
enveekaa zei:
Ander vraagje, ik ga zo nieuw kenteken ophalen met opgelegde letters, nu moet ik daar ter plekke de kentekens eruit klikken, is dat te doen?

Ja hoor...even een kleine schroevendraaier meenemen en dat onder de plaat zetten en omhoog wippen.
Kan ook zijn dat er van die hoekjes zitten die je eruit kan klikken..

Veel plezier met de GTI
 
Ik heb ook afentoe wat condens in mijn bi-xenon units, volgens boekje is dit normaal. Ook in mijn Audi A4 met fabrieksxenon zit soms wat condens. Dit verdwijnt ook weer door met lampen aan te rijden.
 
Snowdude zei:
enveekaa zei:
Ander vraagje, ik ga zo nieuw kenteken ophalen met opgelegde letters, nu moet ik daar ter plekke de kentekens eruit klikken, is dat te doen?

Ja hoor...even een kleine schroevendraaier meenemen en dat onder de plaat zetten en omhoog wippen.
Kan ook zijn dat er van die hoekjes zitten die je eruit kan klikken..

Veel plezier met de GTI

Ja was idd redelijk simpel :) Thanks
 
Condens in de lampen is in inmiddels helemaal verdwenen. Ze hebben vannacht wel de gti badge van de grill gejat gvd! Iemand een idee wat een nieuwe kost?
Andere optie is een grill zonder badge maar dan zie je duidelijk dat er iets mist.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!