wat is het verschil dan tussen een plastieke stuur en een lederen stuur ? op het leer na dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ChrisPoloParts zei:Een Golf 6 stuur past altijd alleen past de airbag van het plastic stuur niet in een lederen stuur, de bevestiging van de airbag is anders.
Dus mocht je een lederen stuur willen dat kan alleen dan moet je meteen ook een andere airbag erbij organiseren.
AthoS zei:Airbag niet los??
Moet toch niet zo moeilijk zijn
raar
Roy78 zei:Lees net deze post en wil er toch nog ff op reageren:
Ik heb dus bij TRON een GTI stuur gekocht. Echter krijg ik de airbag van het GTI stuur niet los, om het stuur te monteren in mijn 9N.
Ik heb diverse keren TRON een pm gestuurd, maar hij reageerd er niet op.
Bedenk je dus goed als je dit stuur gaan bestellen.
cornesagt zei:het kan gti stuur in polo 6r
mijn stuur zit erin ,airbag is overgezet en knoppen werken links en rechts had wel origineel al een mf stuur!!!
cornesagt zei:de knoppen zitten er normaal niet op nee het is wel zo als ik de knoppen op de ruitenwisser hendel gebruik (normaal de knop voor de boardcomputer) dan werkt die van het stuur niet meer dan moet ik even auto uitzetten en opnieuw starten en dan doen ze het op het stuur weer. het heeft mij €250,= gekost voor het stuur en de dealer heeft het bij aflevering van de auto voor niks erin gezet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.