VDO, is dat de fabrikant van de tellerunit ?Hé, dat klinkt interessant! Heb je misschien een naam, e-mailadres ofzo? Mag uiteraard via PM/PB.
En wat is "vdo pro"?
Misschien dat je via de personen van de vorige link die ik poste info kan krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VDO, is dat de fabrikant van de tellerunit ?Hé, dat klinkt interessant! Heb je misschien een naam, e-mailadres ofzo? Mag uiteraard via PM/PB.
En wat is "vdo pro"?
Zoals eerder gezegd.. Op het Motortalk.de forum zit een jongen uit Tsjechië, met de forumnaam Campanolo.
Hij werkt bij Continental in Praag, de units worden daar inderdaad geleverd door VDO. Omdat de beste man in de fabriek werkt kan hij dit soort aanpassingen maken. Needlesweep, blauwe naalden, geen probleem; zie mijn garage..
Je kunt je gewoon aanmelden op dat forum en hem een PB sturen. Je krijgt vlotte reacties en alles verloopt erg netjes en snel!
Klopt, gewoon origineel. Even met papieren en beide sleutels naar de dealer en het wordt geregeld.
Wat regelen ze bij de dealer? Mogen zij de tellerunit uit elkaar halen?
Inleren inderdaad, alsin met beide sleutels de startonderbreking weghalen die veroorzaakt wordt door de nieuwe unit, plus de km stand overzetten.
hoeveel vraagt de dealer voor zoiets? kneem van aan dat het een uurtje werk is? ik weet dat de dealer vaak niet happig is om dit soort dingen van klanten erin te bouwen...iemand al gehad dat de dealer weigerde dit te installeren?
Ik heb vorige week doior mijn dealer deze Polo 6R Instrument Cluster MFA+ GTI 280 km/h - GASOLINE unit laten monteren. Ik mooet zeggen dat het heel wat beter is dan de standaard cluster welke in de auto zat. Netjes sleutels ingeleerd en km stand overgezet. Kosten Euro 70,= incl BTW.
Heeft iemand misschien een artikelnr. van een GTI unit die past in TSI highline uit 2010? Handgeschakeld 6-bak? Volgens mijn dealer zijn er wel 80 verschillende te krijgen en variëren de prijzen tussen de 313,- en 540,- euro. Ruilen gaat ook niet zo makkelijk aldus Ames.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.