Vandaag bij de dealer geweest met de tacho, maar ze krijgen mijn sleutels niet ingeleerd ??? wat doen ze verkeerd ? of moet er iets extra gebeuren ? wat een beunhazen zeg ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hè Bert! Dit is geen orginele vw teller of wel? Is de boordcomputer nederlands en geeft hij ook de navigatie weer? Ik moet ook zo'n teller hebben in mijn TSI van 2010. Groeten
is idd een Blue GT tacho
Ik wil dat eigenlijk ook hebben, want ik mis de temperatuurmeter best wel. Ik weet nu nooit wanneer hij op temperatuur is en dus ook niet wanneer ik de auto de sporen kan geven zonder dat de boel harder slijt door lage temperatuur.
Let je dan wel op dat je dan de OLIEtemperatuurmeter gebruikt? Pas als de olie op temperatuur is, kun je de auto de sporen geven.
Om je een idee te geven over het verschil: als het water op temperatuur is (90 graden), heeft de olie nog maar een temperatuur tussen de 50 en 55 graden in mijn GTI.
Ziet er vet uit! Ik wil dat eigenlijk ook hebben, want ik mis de temperatuurmeter best wel. Ik weet nu nooit wanneer hij op temperatuur is en dus ook niet wanneer ik de auto de sporen kan geven zonder dat de boel harder slijt door lage temperatuur.
Vraagje, heb je die via Campagnolo geregeld? Hoe snel was hij binnen? Wellicht kan ik dat combineren met het onderhoud (90k) wat eraan komt.
weet er iemand of het icoontje van de bandenspanningscontrole nog aanwezig is bij de BlueGT tacho ?? die light namelijk niet op bij het indrukken van het knopje in het handschoenenkastje
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.