Gti tellerhuis inbouw

Tellerhuis wisselen is niet zo spannend. Eeprom aanpassing daar gaat het om. En als er een Johnson Control teller in je polo zit en je wilt naar een gti teller die van VDO is, zal je ook de transponder van je sleutel moeten wisselen.

Volkswagen  Polo 6r 
Tellerhuis wisselen is niet zo spannend. Eeprom aanpassing daar gaat het om. En als er een Johnson Control teller in je polo zit en je wilt naar een gti teller die van VDO is, zal je ook de transponder van je sleutel moeten wisselen.
Ja ik bedoelde inderdaad ook al dat soort aanpassingen, ben je er ook bij 18 december? Misschien kun je dan eens een kijkje nemen naar mijn huidige teller en wat de mogelijkheden zijn.

Nee ben niet op de meeting. Als je een gti teller hebt en je wilt hem ingebouwd hebben, heb ik wel een adres voor je.

Volkswagen  Polo 6r 
daarmee kom je een heel eind, een werkende GT of GTI teller. er zijn meerdere fabrikanten, je moet even de 'hacker' van sanders vragen of hij liever een door VDO, Continental of Johnson gefabriceerde teller heeft. De VDO is een stuk makkelijker te hacken dan de Johnson.

Thank you very much, and the search has started! Welke functies kan ik dan eigenlijk wel of juist niet gebruiken van die MFA+? Bijvoorbeeld welk portier er geopend wordt, navigatie gegevens, audio gegevens etc.?

@Jim78, heb wel een adresje voor je. Heb het zelf ook laten doen namelijk, alleen wel bij een particulier en niet bij een dealer. Stuur me maar een PM als je hier oren naar hebt :)
Zou je mijn dat adres misschien ook kunnen sturen heb ook een gri ctacho voormijn polo
Mvg
Jeroen

Volkswagen  Polo 6r 444 limited Edition black on Black 1.6 tdi 
Hi all,

hoe zit het met de KM afwijking? Een BM heeft een teller tot 240.
En een GTi gaat tot 280.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!