Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik bedoelde inderdaad ook al dat soort aanpassingen, ben je er ook bij 18 december? Misschien kun je dan eens een kijkje nemen naar mijn huidige teller en wat de mogelijkheden zijn.Tellerhuis wisselen is niet zo spannend. Eeprom aanpassing daar gaat het om. En als er een Johnson Control teller in je polo zit en je wilt naar een gti teller die van VDO is, zal je ook de transponder van je sleutel moeten wisselen.
Okay duidelijk, ik heb de post iets aangepast want kwam ook nog andere onderdeelnummers tegen, waarschijnlijk van een Blue GT ofzo...kunnen die ook of kan ik echt maar 1 vd 3 gebruiken...6C0 werkt niet!
Zou je mijn dat adres misschien ook kunnen sturen heb ook een gri ctacho voormijn polo@Jim78, heb wel een adresje voor je. Heb het zelf ook laten doen namelijk, alleen wel bij een particulier en niet bij een dealer. Stuur me maar een PM als je hier oren naar hebt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.