HakanC zei:Ik zal wel even een afbeelding maken van ElsaWin binnenkort
sorted zei:Ik heb geprobeerd mijn H4 voor de H7 te vervangen maar zonder succes. Ik krijg ze er niet uit. Bij het naar voren schuiven lijkt het of ze aan de onderkant nog ergens blijven haken. Doe ik iets verkeerd of moet ik enrom veel kracht zetten om ze eruit te krijgen?
Ik heb een comfortline uitvoering met winterpakket (dus wis/was installatie op de lampen) maar dat zou niet uit moeten maken dacht ik.
Bas zei:http://www.mypolo.nl/howto.php?page=view&hid=35
we hebben er zelfs een handleiding voor
Bij die van mij dus niet. Ik had heel weinig speling met de kabel en moest dus eerst de stekker loskoppelen van de koplampunit.Bas zei:Nee hoor
De stekker krijg je er zelfs makkelijker af als je de koplamp in je handen hebt
Althans, zo heb ik het ervaren bij de Polo van Mypolocandy.
BJK2 zei:Ik heb een gevoel dat er moeilijk over gedaan wordt, hij past namelijk precies en alles doet het, kan me niet voorstellen dat een andere bouwjaar of maand, een andere soort relais of iets dergelijke erin heeft zitten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.