Yup, dat kan! Ik heb mijn DRL vervangen door LED verlichting.. Erg mooi!nickpolo zei:ja heb het wat onhadig getypt sorry
oke dus de dagrijverlichting zit in een lamp is dit te vervangen door led of de philips vission ? wil graag dat witte licht
welke en waar? heb al 4 setjes op un hoop liggen hierSilencerNL zei:Yup, dat kan! Ik heb mijn DRL vervangen door LED verlichting.. Erg mooi!nickpolo zei:ja heb het wat onhadig getypt sorry
oke dus de dagrijverlichting zit in een lamp is dit te vervangen door led of de philips vission ? wil graag dat witte licht
HakanC zei:Ok boys,
Na bestuderen van schema's en forums is het volgende naar voren gekomen wat grootlicht problematiek betreft (uitgaan van dimlicht na unschakelen grootlicht)
De meeste Bm's hebben dus geen dimlicht relais. Dit geldt vooral voor auto's met start-stop systeem. Één en ander wordt geregeld door algemene regelapparaat die achter relais houder zit (J519 dacht ik). Dus beschrijving voor omleggen van kabel kan hier niet toegepast worden. (plaats voor dimlicht-relais is bij mij sowieso leeg).
Ik denk (hoop) dus dat dit met can-bus settings opgelost moet worden.
Voor mensen die origineel Xenon willen monteren is dit juit goed bericht omdat dus hier om de zelfde regelunit gaat als wagens met af fabriek xenon. Alleen met andere settings. Dus is er weer een obstakel weg om origineel xenon te monteren. Alleen moet je één en ander dus wel juist instellen via canbus. Dit heb ik gelezen dus weet niet in hoeverre dit waar is...
tot zover deze info.. wordt vervolgd...
HakanC zei:@PoloBM
Er zijn volgens schema's duidelijk verscil tussen auto's met of zonder startsyteem.. Voor mei 2009, na november 2009. met of zonder dubbelle koplamp, met of zonder dagrijverliching in bumpers en ga zo door.. Mijn Ellsawin programma gaat tot en met 2009. Dus of er verschil zit in modeljaar 2010 en 2011 kan ik niet bestuderen.
Volgens Jela klopt het verhaal van Xenon unit niet... Dus tha... wie heeft gelijk? Heb meer de neiging om Jela te geloven
HakanC zei:Klopt.. wordt alemaal elektronisch geregeld via regeunit. Plek bij mij is leeg waar deze hoort te zitten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.