Netjes! Ik zie graag meer foto's. Zou bij mijn Ibiza de voorbumper ook van parkeersensoren willen voorzien (achter zit er al op).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is inderdaad best wat werk. Je kan trouwens de CAN aansluitingen ook aan een connector achter het stuur verbinden, maar dan moet het stuur etc. eraf en dan vond ik de middenconsole toch de veiligere oplossing.Wow, ik dacht altijd dat PDC inbouw best makkelijk was. Maar nu ik zo lees is het een hells karwei. Alles loshalen voor kabels enzo.
Doe je goed jongen
Ja, ik was een beetje huiverig om dit te doen vanwege dat het normaal niet mogelijk is op een Polo, maar nu ik zie wat dadelijk het uiteindelijke resultaat wordt ben ik toch wel blij dat ik hiervoor gekozen heb. Ik zal sowieso wat meer foto's maken van de voorkant.Je bent goed bezig! Ook met name dat je het voor ook monteerd maakt het hem gelijk af!
Ik heb achter fabrieksaf er op zitten. Mischien dat ik hem voor aanvul als het niet al te moeilijk zal zijn.
Errug interessant, thnx!Ik heb deze set gekocht VW Polo 6R - Park Pilot Front anf Rear w. OPS
Daarbij komen nog wat extra kosten voor gereedschap (als je dat nog niet hebt), en vooral veel geduld. Als het ingebouwd is dan is het programmeren met VCDS redelijk simpel.
Proper gedaan!! Zou het zelf niet kunnen![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.