Mee eens, ik wil t ook.ja is met VCDS gedaan ziet er net wat beter uit vind ik.
Volkswagen
Polo AW Highline Business R
1.5 TSI 150 PK
Mee eens, ik wil t ook.ja is met VCDS gedaan ziet er net wat beter uit vind ik.
Paar KG aangekomen in de tussentijd ?Heb 1x 249 op de teller gehad. Daarna nooit meer gehaald. Geen idee hoe dat kan..
Hahahaha ja inderdaad. Maar soms moet je jezelf een stukje richting de dood begeven toch. Dan voel je dat je leeftLampje mbt je remmen (als ik het goed zie) en dan toch zo hard rijden? Waaghals wel hoor
Bovendien voel je daarna niets meer (mits je het goed doet natuurlijk)Hahahaha ja inderdaad. Maar soms moet je jezelf een stukje richting de dood begeven toch. Dan voel je dat je leeft
Netjes! Ik heb op de autobahn de 225 op de digitale teller gehad. 217 volgens de gps. Best wel hard hoor in een polo hahaVorige week op de terugweg van vakantie op de autobahn kort de 218 in beeld gehad
In een AW GTI valt het reuze mee, eigenlijk verbazingwekkend comfortabel en stabiel voor een auto in deze klasse. In de Up! van mijn vrouw heb je bij 120 veel meer een gevoel van snelheid. Het leuke van de GTI vind ik dan ook niet de topsnelheid, maar het versnellen.Best wel hard hoor in een polo haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.