Precies, vind persoonlijk de acceleratie leuker dan de top.
Ook zeker leuk!ik vind stoplichtsprintjes leuker...
ik vind stoplichtsprintjes leuker...
Leuk, maar minder leuk voor m'n DSGik vind stoplichtsprintjes leuker...
Ik schakel in die gevallen meestal zelf.Leuk, maar minder leuk voor m'n DSG
idd soms voel je wat wielspin aankomen, en aangezien het koppel vrij voeg beschikbaar is kun je hem even soort van shortshiften.Ik schakel in die gevallen meestal zelf.
Leuk, maar minder leuk voor m'n DSG
idd soms voel je wat wielspin aankomen, en aangezien het koppel vrij voeg beschikbaar is kun je hem even soort van shortshiften.
Dat het koppel vroeg beschikbaar is bedoel ik....dus met lage toeren al.wat bedoel je met "koppel vrij voeg"?
Nou, met mijn tuning en het feit dat de DSG7 DQ200 niet heel goed bekend staat, kan ik me voorstellen dat de bak niet blij wordt als ik te vaak het toegenomen koppel erop zet.is het echt schadelijk voor DSG?
Dat het koppel vroeg beschikbaar is bedoel ik....dus met lage toeren al.
hierdoor schakel ik bij snel wegtrekken in zn1 vaak iets eerder mocht je voelen dat de wielen willen gaan spinnen
die bakken zitten in meerdere auto's niet alleen in de polo. de passat 1.8 met DQ200 heeft bijvoorbeeld standaard een 160pk en 250nm op die bak...Nou, met mijn tuning en het feit dat de DSG7 DQ200 niet heel goed bekend staat, kan ik me voorstellen dat de bak niet blij wordt als ik te vaak het toegenomen koppel erop zet.
idd rond die 5500 schakel ik ook vaakEn vooral niet doortrekken tot (bijna) de RPM limiet.
0-100 tijd met de DSG zelf laten schakelen is een toch wel wat langzamer dan ik zelf al bij de ±5.500 toeren schakel.
Zo kom ik wel in de juiste powerband in plaats van nét niet.
Serieus? Dacht dat de DQ200 voornamelijk bij de 1.0 Tsi en 1.5 Tsi blokken werd geleverd. Ik voel me er al iets beter onderdie bakken zitten in meerdere auto's niet alleen in de polo. de passat 1.8 met DQ200 heeft bijvoorbeeld standaard een 160pk en 250nm op die bak...
Dus maak je vooral niet zo druk...
er rijden mensen getuned rond met 360nm op die bak... zonder aanpassingen aan de platenS
Serieus? Dacht dat de DQ200 voornamelijk bij de 1.0 Tsi en 1.5 Tsi blokken werd geleverd. Ik voel me er al iets beter onder
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.