218? Op de teller met een BM? Is wel erg snel
Een schamele 218 met de 'bluemotion'.
Bekijk bijlage 5354
Nog met de standaart diameter uitlaat. Binnenkort maar weer even duitsland in met de 2,5 inch uitlaat.
Was jij dat nou vanavond?
Zeker weten. De wijzer ging weer aardig het rode in
Op de vermogensbank had hij 158pk. Dat was zonder einddemper. Op straat rij ik met einddemper, dan zal het ongeveer 155pk zijn.Hoeveel pk'tjes heb ie nou?
Op de vermogensbank had hij 158pk. Dat was zonder einddemper. Op straat rij ik met einddemper, dan zal het ongeveer 155pk zijn.
Het verschil was niet echt duidelijk zichtbaar gister.
Qua pks zit je ook wel bijna even hoog ongeveer 140 JDEngineering – 1.2 T(F)SI 86pk-90pk-105pk maar op kopper wint de diesel het denk ik wel (350 vs 225, lol)
Koppel benzine en diesel is totaal anders opgesteld dacht ik. Nou moet eerlijk zeggen dat we niet naast elkaar hebben kunnen staan bij een stoplicht met sprintje trekken. Maar hield het goed bumpertje kleven bij dacht ik zo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.