Je zit er ook niet fijn er naast maar durfde nog wel een foto te maken :shock:.Zou het nooit durven! Vooral als ik moet denken als ik een klapband of iets op de weg tegen kom
Hardste met mijn polo? 152 ong
Je zit er ook niet fijn er naast maar durfde nog wel een foto te maken :shock:.Zou het nooit durven! Vooral als ik moet denken als ik een klapband of iets op de weg tegen kom
210 op de teller en 204 volgens de GPS: Polo 6R 1.2 TSI 105 PK JD getuned naar 145 PK.
Goed he die JD tuning!
Is het trouwens extern box of obd tuning?
OBD tuning en idd, JD is erg goed. Met name het extra koppel is fijn en ik rijd hierdoor zuiniger dan voor de tuning.
In extra max.snelheid erbij scheelt het niet echt veel overigens: was standaard ergens tussen de 190-195 op de teller, nu iets tussen de 205-210.
Ik denk dat je eerder moet denken aan 175 echte km/u. De afwijking is meestal zo'n 5 km/u. Maar da's nog hard zat!Nieuw record: 180 km/H.. wel op dashboard.. dus miss was 177km/h het exacte snelheid..
Whaha ja tijd voor Rolls Royce of General Electric motoren ..Nog even en we gaan vliegen
Dat is cker hard zat voor een niet getunde 1.2 tdi..Ik denk dat je eerder moet denken aan 175 echte km/u. De afwijking is meestal zo'n 5 km/u. Maar da's nog hard zat!
gaat een BM ook sneller zonder roetfilter ? of krijg je dan geneuzel met APK
199 op de klok met een polo 1.2 tdi bluemotion uit 2011. Op de klok, vol beladen bergaf in duitsland
Ging echt niet harder meer, het stuk naar beneden was in principe lang genoeg om harder te gaan.
Heb onderhand een 1.2 tsi, maar heb die nog niet maximaal getest. Wel een keertje in duitsland 190 op de klok. Maar dit is mn eigen auto, toch net iets anders
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.