160, harder gaat niet door de begrenzing
Tuurlijk is dat mogelijk. Testen is hetzelfde, maatregelen ook ongeveer. Alleen grijpt men eerder in wanneer en waar het nodig is en gaat niet wachten tot de ziekenhuizen vollopen. Plus dat men zich beter gedraagt
En toch lopen de besmettingen ook daar flink op.ik ben nu een paar keer in duitsland geweest maar daar geld de mondkapjes plicht al maaaaaanden... niks geen verslappende maatregelen en dergelijken, op die kap als je ergens bent en anders kom je er niet in
Ja nu wel, maar nog steeds een enorm verschil en beter te managen. Vooralsnog dan... Misschien is er hoe dan ook geen houden meer aan op den duurEn toch lopen de besmettingen ook daar flink op.
Octavia is een grote zware auto.Ik vind het best knap dat je 160 hebt gehaald. Mijn skoda octavia station met 1.2tsi (105pk) komt niet verder dan 172km/u.
Onze gaan niet harder als 195.Op de Autobahn 178 met de vorige Polo. Had mijn toenmalige kat aan boord en wat mij betreft was hij de snelste kat uit Den Bosch.
Ha dan had ik gelijk dat ik ook dacht dat er nog iets meer in zat bij 254 op de teller256 teller, zit nog wel iets in denk ik maar het duurt zo lang
Kom een paar cilinders te kort..
Zeker, binnenkort even verder Duitsland in.Ha dan had ik gelijk dat ik ook dacht dat er nog iets meer in zat bij 254 op de teller
Jouw auto is niet begrensd hoor.Onze gaan niet harder als 195.
Zowel getuned als stock.
Zijn begrensd
Welk stuk pak je vaak in Duitsland als je even wilt gassen?Zeker, binnenkort even verder Duitsland in.
Was afgelopen weken/maanden lastig dus wilde/durfde niet te ver de grens over.
Vaak ben je te bang. Als het rustig is kan je in NL hem ook gewoon opentrekkenDat je auto hard kan rijden heb je in Nederland toch geen drol aan...
Uh nee. Ik hou me (meestal) gewoon netjes aan de verkeersregels...Vaak ben je te bang. Als het rustig is kan je in NL hem ook gewoon opentrekken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.