Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset Blz.18

Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Jaa ik denk ook wel dat skycars daar een oplossing voor heeft.
Ik ga meten die week dat ik me polo krijg een afspraak maken voor Xenon
en dan laat ik ook gelijk net zo als jij de LEDs erin zetten.

Oke Hoofddorp dat is idd half uurtje tot 3 kwatier rijden.
Dan kom ik graag een keer met me nieuwe Polo bij je kijken.
Moet dan fftjes kijken hoe het met de geldzaken zit maar laat sowiezo
een offerte maken dan denk ik.

Ik ben wel van plan om er lang in te rijden ja daarom wil ik m ook helemaal
100% naar mijn zin hebben.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

oh nice! jij hebt ook wilde plannen zeg met je Polo hahaha
maar ik draai ook een beetje door...door al dat leuke spul op de markt ga ik alweer teveel tweaken...net als die Smoke achterlichten ziet er wel leuk uit!!! dus maybe later doen haha...ik heb net die kenteken led verlichting op ebay besteld die sharky heeft aangeraden (voor de 6R) die ook incl weerstand hebben dus je krijgt geen foutmelding op de dash.

Xenon + Leds in de koplampen zeker weten doen! alleen ik vraag me af hoe dat zit met de standaard dagrijverlichting (halogeen in de onderbumper) hoe gaan we daar mee om? die eruitslopen en dan vervangen door LED? want ik had gelezen dat die computerstoring gevoelig zijn...als je dus die eruit haalt krijg je een melding dat je dagrijverlichting kaput is...naja dat mag skycars lekker uitzoeken maar het doe het zelver zal wat dieper in de inhoud moeten duiken mocht je willen besparen...

Wanneer krijg je hem trouwens je BM? eind jan?
1 week to go Hauke! YES!
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Haha ja heb wel wilde plannen jaStick Out Tongue
Die LED kentekenverlichting ga ik ook nog bestellen als ik de polo heb.
De donkere achterlichten was ik ook al van plan om te bestellen haha.

Ja dat had ik ook gelezen over de dagrijverlichting.
Daarom ga ik eerst nog ff afwachten totdat andere mensen het opgelost hebben :mrgreen:

Ik krijg m pas eind Februari :(
Week 5 word ie gebouwd.

Hey ik zat fftjes beetje op internet rond te kijken.
Ik wil mijn interieur dan waarschijnlijk compleet in de kleur bordeaux rood laten bekleden.
Denk je dat dat mooi word? Ik denk dat ik fftjes een toppic hier op het forum ga open voor meningen :eek:
Er stond ooit een witte BMW met bordeaux rood interieur in me straat ik weet nog dat ik daar wel fftjes naar bleef kijken. Zag er wel goed uit vind ik.

Welke kleur word jouw Polo eigenlijk?
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Kenteken verlichting werkt niet op canbus heb zelf ook leds erin geplaatst deze gaven helaas weinig licht heb er maar de Philips Blue vision w5w ingeplaatst is wel feller maar helaas nog niet wit, miss binnekort kijk ik wel voor die powerleds.

Standaard dagrij verlichting is een topic van we zijn al aan het speculeren ben benieuwd wie het als eerst zal uitvoeren. Misschien ik wel, aangezien ik al best veel geld heb uitgegeven aan verlichting dat niet voldeed qua sterkte.


KYC zei:
oh nice! jij hebt ook wilde plannen zeg met je Polo hahaha
maar ik draai ook een beetje door...door al dat leuke spul op de markt ga ik alweer teveel tweaken...net als die Smoke achterlichten ziet er wel leuk uit!!! dus maybe later doen haha...ik heb net die kenteken led verlichting op ebay besteld die sharky heeft aangeraden (voor de 6R) die ook incl weerstand hebben dus je krijgt geen foutmelding op de dash.

Xenon + Leds in de koplampen zeker weten doen! alleen ik vraag me af hoe dat zit met de standaard dagrijverlichting (halogeen in de onderbumper) hoe gaan we daar mee om? die eruitslopen en dan vervangen door LED? want ik had gelezen dat die computerstoring gevoelig zijn...als je dus die eruit haalt krijg je een melding dat je dagrijverlichting kaput is...naja dat mag skycars lekker uitzoeken maar het doe het zelver zal wat dieper in de inhoud moeten duiken mocht je willen besparen...

Wanneer krijg je hem trouwens je BM? eind jan?
1 week to go Hauke! YES!
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Polo 6R smoke achterlichten en kentekenverlichting zijn besteld!!
daar had ik ook aan gedacht Bordeaux rood of bruin, maar wat het uiteindelijk gaat worden...word een verrassing ;) mwuahaha ik schiet de fotootjes wanneer ik hem weer terug heb dat duurt nog wel even...want de auto gaat 17 jan weg en komt wss 20e weer terug...wel jammer dat ze zo lang nodig hebben om alles erin te zetten maar goed het is niet anders.

Ik zou zeggen gewoon doen...bordeaux rood is echt mega nice maar ik heb ik voor 2 kleuren gekozen, omdat het in de prijs zat...kostte hetzelfde als 1 kleur dus ja why not Big Grin...
Polo kleur is zwart dus bordeaux rood zou niet hebben misstaan
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

enzolino zei:
Kenteken verlichting werkt niet op canbus heb zelf ook leds erin geplaatst deze gaven helaas weinig licht heb er maar de Philips Blue vision w5w ingeplaatst is wel feller maar helaas nog niet wit, miss binnekort kijk ik wel voor die powerleds.

Standaard dagrij verlichting is een topic van we zijn al aan het speculeren ben benieuwd wie het als eerst zal uitvoeren. Misschien ik wel, aangezien ik al best veel geld heb uitgegeven aan verlichting dat niet voldeed qua sterkte.

Wat bedoel je precies? die van ebay van Sharky? Sharky zei dat ze fel genoeg waren en ze waren 13 euro ofzo...maar ja incl verzend was het 21...
nou ja zo duur was het niet ;) ik kijk wel wat het eindresultaat is...zo erg is het niet
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Oke ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Tja 3 dagen. je moet zo denken; liever iets langer wachten en dat het dan goed en mooi gedaan word, dan dat ze snel klaar zijn en dan krijg je prutswerk terug tog? :mrgreen:

Aha een zwarte dus ja daar zou boreaux-rood ook wel mooi bij staan denk ik.
Maja we zullen zien.
Ik kom sowiezo een keertje langs als ik mijn Polo heb om je auto en interieur te bekijken.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Haha is goed man we kunnen beter een keertje afspreken wanneer we alle modificaties hebben gedaan :) dan kunnen we vergelijkingen doen Big Grin
maybe hebben meerdere mensen interesse in die meeting haha met name benieuwd naar Enzolino en Sharky en Thavipah's Polo Big Grin maar goed dat komt nog wel een keer i guess...iedereen wacht nog op zijn polo heb ik het idee Stick Out Tongue

by the way wat voor prijs heeft Skycars jou aangeboden? mijne was 250 incl inbouw dat zijn die Pilot Xenon lampen. Led dagrijverlichting kostte 120 euro...
wat vind je van de prijzen?
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Ja dat is wel een goed idee.
Is goed we spreken een keer af als alles klaar is dan Stick Out Tongue
voor 250 euro heb je het verkeerde Xenon setje.
Voor ons word het 300 euro inc. montage.
Omdat wij dimlicht en grootlicht in een lamp hebben moeten we Bi-Xenon hebben.
Met dat setje van 250 euro heb je geen grootlicht meer.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

oh is dat zo? dan zal het waarschijnlijk niet die bi xenon set zijn...
damn dan word het 300 + 120 is 420 :shock: ugh dat word me echt gortig...ff wachten tot ik wat meer geld heb >_<
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Haha ik ga meteen afspraak maken als ik mijn auto binnen heb.
Kijken of het lukt Skycars en die man van maktplaats in een keer.

Nee het normale Pilot Xenon kost 200 + 50 inbouwen 250 euro.
Die die wij moeten hebben kost 230 + 70 inbouwen 300 euro.

Je hebt ook een goedkoper setje bij skycars.
Maar ik ga liever voor het Pilot setje. Het is me eerste nieuwe auto
dus wil dan ook alleen de beste spullen erop hebben.

En idd Bas, een heel erg handig update het Xenon misschien een van de beste updates die je kan doen vind ik zelf.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

ok voor mij word dat eventjes wachten denk :(
deze maand word een beetje krap om al die dingen te regelen...

laat maar weten hoe die Pilot Bi xenon bevalt...denk dat het wel goed zal zijn? Big Grin
weet je al hoe je ongeveer dat led verlichting erop ga zetten? gewoon in de koplampen? zoals a-la-audi style?
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Bas zei:
Xenon is wel echt fijn, zoveel licht. Ideaal!! Het zou gewoon standaard moeten worden op iedere auto Stick Out Tongue

Mijn idee...vermits het goed afgesteld staat, want je ziet ze soms rijden met verkeerd afgestelde verlichting en dat is met xenon behoorlijk irri...
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

ja dat is wel zo soms als iemand achter me rijd en hij verblind me echt continue dan is dat echt wel irritant...
dan ga ik express mensen inhalen om hem kwijt te raken of laat hem snel voorbij gaan...eigenlijk telkens als je iemand tegenkomt die slecht afgestelde lampen paar keer groot licht seinen
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

HaukePBM zei:
Ja dat is wel een goed idee.
Is goed we spreken een keer af als alles klaar is dan Stick Out Tongue
voor 250 euro heb je het verkeerde Xenon setje.
Voor ons word het 300 euro inc. montage.
Omdat wij dimlicht en grootlicht in een lamp hebben moeten we Bi-Xenon hebben.
Met dat setje van 250 euro heb je geen grootlicht meer.

Week 5 bouwen --> Eind februari binnen? hmmm ben benieuwd of dat gaat lukken lol dat zou betekenen dat we in Maart ofzo kunnen meeten...nou ja dan moet mijn hele auto al voorzien zijn van alle tweaks die ik wou aanbrengen.
Gaan we even vergelijken Big Grin

misschien dat er meerdere mensen zijn die interesse hebben om te komen...soort van mini meeting? volgens mij was er wel animo voor ;)
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

ja mijn dealer heeft mij verteld week 5 word ie gebouwd en dan mag ik m 2 tot 3 weken daarna ophalen. Hij zei dus waarschijnlijk midden/eind Februari maar uiterlijk begin maart.

De nieuwe velgen ga ik er meteen de eerste dag op zetten.
En ik ga ook meteen afspraak maken voor het Xenon bij skycars.
FF kijken hoe het dan met de geldzaken zit maar waarschijnlijk bestel ik de donkere achterlichten dan ook gelijk.
Alleen het interieur komt ietsjes later.
Dus we kunnen wel in maart meeten. Lijkt mij een goed idee alleen het leren interieur zit er dan nog niet in.
KYC zei:
Weet je al hoe je ongeveer dat led verlichting erop ga zetten? gewoon in de koplampen? zoals a-la-audi style?

Nee dat sowiezo niet. Dat vind ik niet zo mooi. Ik wil gewoon in plaats van de stadslicht-gloeilampjes LEDjes er in laten zetten in de zelfde kleur als het Xenon.

Heey morgen is de grote dag he?
Maak je dan meteen fotos en open je een toppic in MijnPolo ?

Ben benieuwd wat je er allemaal aan gaat doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!