Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset Blz.18

Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Hallo Hauke,

bezoek voor het eerst deze site en ik ben even van vooraf aan begonnen met het lezen van je berichten. Na het lezen dat je telefoon voorbereiding hebt gekozen, dacht ik meteen even reageren. Reden: je te behoeden voor een teleurstelling.

Als het kan zou ik dit ASAP annuleren als ik jouw was. Immers betaal je nu zo'n 500 euro als ik mij niet vergis en krijg je zo'n foei lelijke houder op je dashboard. Als je van telefoon wisselt moet je ook nog een steeds een nieuw opzet stuk kopen. Ik zou je het volgende willen adviseren. http://www.cartronic.nl/shopp/product_i ... arkit.html (naar beneden scrollen) Ik heb het ook laten inbouwen, terwijl ik geen telefoon voorbereiding voor af had. Werkt super! Ps, maar ik heb dan wel een RCD-510 in mijn PoloBM. Voordeel, bleutooth carkit, werkt met Smart Phones zoals Iphone en BlackBerry etc. Muziek streamen met Bluetooth, geen lelijke houder op dashboard, telefoon bedienen vanaf mijn radio, geluid over speakers, opnemen middels multifunctioneel stuur, etc.

Is maar een tip.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Aanvulling:

Ik heb inmiddels ook de originele leren Highline stoelen in mijn BM. Nieuw setje uit Duitsland gehaald via Ebay. Via een opkoper. Ik had al stoelverwarming, beiden voorstoelen in hoogte verstelbaar en achterbank in delen neerklapbaar. Dit gloed nieuwe setje Leer/Alcantara (prijs onderhandeld tot 775,- euro, wel zelf opgehaald in achter Berlijn) had dit ook allemaal. Daarom heb ik mijn "oude" stoelen op Marktplaats te koop staan. Ik stuur je ff een link waar ik ze vandaan heb. Deze opkoper (check ebay advert) http://cgi.ebay.nl/Original-VW-Polo-6R- ... 2021wt_905 (omlaag scrollen) heeft wel vaker iets.

ps, ik ga wel even dit blog volgen ivm de Xenon-Led.

Succes. Groet.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

@RomeoHotel
gezien zijn auto in week 5 word gebouwd kun je nu niks meer cancelen! dus ook niet het exec. plus pakket etc.
zijn auto word waarschijnlijk geleverd met houder (is niks aan te veranderen) en alle nieuwe RNS310 systemen worden vanaf nu geleverd met een Bluetooth adapter (niet met een Touch adapter). dit heeft te maken dat je door je telefoonboek kan scrollen via je RNS systeem en niet meer zo'n irritant stem heb van de touch adapter cannot connect phone ofzo.
Volkswagen gaan binnenkort de overstap maken naar RNS315 dus dan heb je zo'n lelijke touch adapter helemaal niet meer nodig.

Je hebt het over dat als je een andere phone wilt connecten je een andere adapter nodig hebt?!?Hoe kom je erbij dat je via RNS310 systeem niet kan connecten met de telefoons van tegenwoordig?...met de touch/bluetooth adapter kun je met elk toestel connecten die een bluetooth connectie kan maken.
dus ook Iphone en Android toestellen Big Grin
Ook kan ik probleemloos via bluetooth mijn muziek streamen :)

Ik moet alleen wel zeggen de prijs is wel erg goedkoop wat je betaald op die website...normaal kosten die RNS systemen 1000-1500 euro?!?! hoe komt het dat het zo goedkoop is?!? :shock: ...schiet mij maar lek :roll:
Ik kan wel een reden bedenken waarom je geen RNS510 wilt en dat is vanwege de dievengilde...de polen weten echt wel het verschil tussen de 310 en 510...anders is het elke keer spannend als je sochtends naar je auto loopt ;)

Over je verhaal van de stoelen...sja ik heb 1 advertentie van hem gespot idd van die leer/alcantara voor 950 euro. echt een super aanbieding voor diegene die geinteresseerd zijn dit goedkoop op de koppen te tikken. Hauke jij was toch van plan om leer te doen? misschien is dit iets voor je?
Check de link: http://cgi.ebay.nl/VW-Polo-6R-Ledersitz ... 2031wt_834
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Heey. Allebij bedankt!

@RomeoHotel:

Welkom hier. Ik heb gekozen voor de bluetoothadapter.
Ik heb dus geen houder voor een telefoon maar voor een mini touchscreen
voor bluetoothverbinding.
En zoals KYC al zei kan ik al niks meer annuleren.

775 euro dat valt wel mee. Bedankt voor de tip.
Ik ga binnenkort fftjes contact opnemen met die man.

@KYC:

Die advertentie had ik ook al een paar keer bekeken.
Maar ik weet niet zeker op de deurpanelen er wel bij zitten en nog belangrijker ik heb een 3 deurs.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

HaukePBM zei:
@KYC:

Die advertentie had ik ook al een paar keer bekeken.
Maar ik weet niet zeker op de deurpanelen er wel bij zitten en nog belangrijker ik heb een 3 deurs.


Deze set is van een 4/5deurs.
Dus dan kan je de stoelen niet voorover klappen, want dat mechaniek zit er niet op.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

ik zou het wel kunnen kopen, maar goed ik ga al leder bekleding doen dus heeft voor mij weinig nut om dit aan te gaan...
Ik ben echt benieuwd of jij ook door je telefoonboek kan scrollen via je RNS Stick Out Tongue ik heb nu ook gewoon de Bluetooth adapter en niet de Touch adapter...dit stoort me eerlijk gezegd niet zo...alles werkt perfect! ja ok je hebt niet zo'n mooi scherm maar ik heb netjes het bedrag terug gekregen wat ik teveel heb betaald :)

@Hauke
Dus Hauke niet schrikken als je hem met Bluetooth adapter gaat krijgen ;)
jij gaat dus ook het volgende doen toch?
- Smoke achterlichten
- Leren bekleding

- Ventura tuning
- Xenon verlichting
- Led dagrijverlichting in de bumper (oude dus vervangen)
- Stadslichten wit?
- Led kentekenverlichting?
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

KYC zei:
@KYC,

Aanvulling/verduidelijking: Ik kon in eerste aanleg telefoon voorbereiding aanschaffen voor ongeveer 500 euro met de wel bekende houder op het dashboard (af fabriek). Dit heb ik achterwege gelaten en achteraf de bluetooth carkit gekocht via Cartronic. (ik had af fabriek al een RCD 510 gekocht). Dus scrollen gaat mij ook makkelijk af. Ps, ik quote even vwb de carkit:"Werkt met alle Toestellen. In tegenstelling tot af-fabriek werkt deze Premium carkit WEL met alle bluetooth toestellen. Dit komt omdat dit carkit geen gebruik maakt van de RSAP methode. Hiermee kunnen alle bluetooth telefoons gekoppeld worden. Ook alle zakelijke toestellen zoals HTC, Blackberry, Iphone en Nokia." Vwb RNS310 specs. geloof ik jou volkomen.

Stoelen! Ja idd. @Hauke. op de foto zie je de stoelen ik gekocht heb. Die waren nieuw zoals je ziet. In de advertentie hij nu heeft schrijft hij tweedehands. Dus moet hij eigenlijk andere foto's plaatsen.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

@ PoloBM: Ja waarschijnlijk wel ja..

@KYC:

Ik zou ook wel liever die bluetooth adapter willen hebben zodat ik alles op het RNS beeldschermpje kan doen maar dan wil ik die lelijke adapter wel weg gewerkt hebben. Ik vind het er niet uit zien zo'n zwart lelijk ding op me dashbord.

Het eerste wat ik ga doen is de velgen erop zetten.
Die heb ik al thuis liggen. Zwarte Tenzo R + de banden zijn gisteren binnen gekomen; Michelien Pilot. Die worden dit weekend al op de velgen gemonteerd dus die liggen dan alvast klaar.
De smoke achterlichten ga ik dan ook gelijk bestellen.

Ik wou ook meteen die week dat ik m ophaal een afspraak maken bij skycars.
Maar nou zit ik nog te twijfelen of ik de H7 kplampen ga bestellen.
Niet voor de lichtopbrengst (Ik ga tog Xenon kopen) maar ik vind het mooier als het grootlicht een apart lampje is. En het Xenon word dan ook weer 50 euro goedkoper.

Ik laat daar dan ook meteen LEDs in de stadslichten plaatsen.
De LEDjes voor de kentekenverlichting komen nog wel een keertje daar heb ik niet zo'n haast mee.
En met de dagrijverlichting wacht ik ook nog fftjes totdat meerdere mensen het erin hebben :mrgreen:
Ook ga ik proberen de zelfde dag dat ik langs skycars ga een afspraak te maken bij de VAG man van marktplaats. Om ff paar dingen te laten activeren.
Leren bekleding is beetje opgeschoven net zo als het verlaginssetje.
En ik wil ook nog voor betere audio gaan kijken.
2 versterkertjes met een composetje en een kleine woofer.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

@HaukePBM
Ik heb even je Zwarte velgen gegoogled en moet zeggen dat ze er goed uit zien! ben benieuwd naar het eindresultaat. dat pairing device stoort echt niet hoor...ik heb hem ook op mijn dashboard maar ik vind het niet lelijk ofzo. Kijk maar in de topic van Cornesagt die had eerst ook de Touch adapter maar die heeft daarna toch de Bluetooth adapter gekregen omdat die elke keer problemen kreeg.

Als je H7 Koplampen besteld dan zijn ze wss 110 euro per stuk dus 220 euro ben je kwijt...en als je dan nog een xenon kitje erin knalt ben je onvoordeliger uit. dus beter hou je de H4 koplampen en verspil je maar 50 extra ipv 220 euro voor de koplampen (Bi-xenon is echt niet slechter dan normaal Xenon)

Skycars kan alle lichten wel vervangen...dus ook de Xenon, Stadslichten, Dagrijverlichting in je bumper, Kentekenverlichting...dus als je het gaat doen dan zou ik alles in 1x aanpakken dan ben je gelijk klaar!. wie weet kun je er een leuk prijsje voor krijgen nog ook Big Grin
Maar stadsverlichting is bij mij halogeen dat staat wat minder mooi bij de Osrams dus witte stadslichten zou mooier zijn

Persoonlijk vind ik verlagingssetje niet nodig
evenals de speakers vervangen...ik heb nog een keer goed naar zitten luisteren maar de 6 speakers zijn echt goed vind ik...kan misschien aan mijn lagere eisen liggen...maar ik vind ze gewoon goed klinken en het kan redelijk hard.

Wat wil je eigenlijk bij de VAG man instellen? toen ik de auto zo kreeg was alles al goed ingesteld bij mij dus ook de deuren op slot bij 15km/u

Je heb echt veel tune ups in je hoofd haha...ga je het niet onwijs druk krijgen met al die afspraken ;) ik heb de auto al bijna een week en ik heb er ook weinig in gereden!! ook vanwege die modificaties en bij de garage staan etc...
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Me velgen staan ook op blz. 1 van dit toppic hoor.
Ik had ff 2 fotos gemaakt toen ze in me kamer lagen.
Ik vind het pairing device niet mooi eruit zien op het dashbord.
De touch adapter vond ik wel mooi maar als die niet goed werkt wil ik
ook liever de pairing device hebben maar dan het liefste weg gewerkt.

Dat ik de H7 koplampen wil is niet omdat ik dan goedkoper uit ben, maar omdat ik het mooier vind als ik het grootlicht apart heb.
Dat het Xenon dan 50 euro goedkoper is, is alleen maar mooi mee genomen. Zo bedoelde ik het.
En het grootlicht van Bi-Xenon is wel vele malen slechter dan het orginele grootlicht.
Dat weet ik omdat ik in mijn Subaru ook Bi-Xenon heb gehad.
Dan word bij grootlicht het zelfde Xenonlampje gebruikt alleen door een spiegeltje dat heen en weer schuift word het lichtbeeld ietsjes verandert.
En dat is dus een stuk minder fel dan het orginele grootlicht.

Dan laat ik het misschien allemaal wel in een keer bij Skycars doen. Moet ik ff vragen hoe duur het bij elkaar word dan.

Verlagingset komt bij mij sowiezo wel. Voor de wegligging en omdat ik het niet mooi vind dat orgineel aan de achterkant meer ruimte tussen wielkast en band zit dan aan de voorkant.

Speakers moet ik eerst ff naar luisteren. Denk ook wel dat de 6 speakers niet slecht zijn dus dat komt ooit in de verre toekomst dan nog wel een keertje.

Denk dat het wel mee valt met de updates.
De wielen en achterlichten zet ik er de eerste dag meteen zelf onder.
Daarna ga ik proberen een afspraak bij skycars en die VAG man op een dag te maken.
En dat was het dan ff voor een tijdje tot dat de leren bekleding en het schroefset aan de beurt zijn.

Wat ik ga laten activeren zijn:
Alarmpiep aan. Zodat ie piept als ik m ontgrendel en vergrendel.
De gordelpiep laat ik uitzetten.
Tear wiping (na wissen na een korte pauze).
En misschien Xenon inlezen als dat nodig is.

Dat de deuren van zelf op slot gaan wil ik er niet op hebben.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Ah ok je krijgt hem toch eind februari? kdenk dat je toch wel een weekje of 2 nodig hebt om alles af te ronden...ik ben nu al een kleine week bezig om alles geregeld te krijgen.
enigste wat nog moet gebeuren is
- LED kentekenverlichting
- LED stadslichten
- LED dagrijverlichting
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Ik ben net bij de dealer geweest en ik krijg tog echt zeker de bluetooth touch adapter.

Ook gaan ze de banden en velgen voor mij erop zetten.
De lichten zet ik dan zelf erin.
Daarna afspraken voor Xenon en LEDs en daarna kijk ik wel verder met de updatelijst. :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!