Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset Blz.18

Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline Auto opgehaald, FOTO

Vandaag eindelijk me auto opgehaald.
Is wel ff wat anders dan me 270 pk Subaru.
Maar het rijd heerlijk. Lekker relaxed.
Hier ff 3 crappy foto's van me Blackberry:

FotoU3AWZPR6-1.jpg

FotoAUDO8EII-1.jpg

FotoMFGMTQCY-1.jpg


Updates volggen. En betre foto's ook in het weekend :mrgreen:
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline Auto opgehaald, FOTO

Dank jullie wel allemaal.
Velgen staan te koop. Dus als jullie iemand weten?
Donkere achterlichten heb ik er al in gezet. H7 koplampen ga ik morgen monteren.
Zwarte emblemen zijn er helaas nog niet. Die zijn vorige week dinsdag besteld :(
Ramen blinderen word helaas ook nog fftjes uitgesteld. Die jonge had geen tijd morgen.
Wel heb ik zaterdag een afspraak voor het Xenon en de LED voor in me stadslicht.
En daarna fftjes langs Jela.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline Auto opgehaald, FOTO

vette bak joh Big Grin Wit staat het mijn inziens het beste. Helaas had ik hier geen keus in. Mijne is zwart 5d, net als de 30 a 40 polo's die eromheen klaar stonden :shock: Big Grin
Veel plezier ermee, en ik zal een oogje openhouden in Almere ;) dus als je een zwarte BM met zn lichten ziet seinen dan weet je wie het is ;) (ik kijk als ik in de file een polo zie altijd al of er wat speciaals aan is --> led verlichting, speciale velgen e.d.)
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R || Betere foto's gemaakt !!

@sjonniedeluxe: Dank je wel. Ik ben ook blij dat ik wit gekozen heb Big Grin
Ik zal erop gaan letten of ik een zwarte BM zie seinen Stick Out Tongue

@KYC: Thanks man. Velgen zitten erop, koplampen en achterlichten zitten erop.
Xenon word er over paar uurtjes in gezet, zwarte emblemen zit ik nog op te wachten.

De rest ook bedankt. 3deurs is idd minder praktisch maar vind m wel veel sportiever eruit zien dan de 5deurs.

Ramen wordren als het goed is volgend weekend geblindeerd. Denk dat de zwarte emblemen ook wel aankomende week binnen komen.
Heb ook de Bluemotion emblemen eraf gehaald en P O L O ook Stick Out Tongue

En ik heb nieuwe velgen bestelt. Wat voor dat word een verassing :mrgreen: :mrgreen:

Hier de nieuwe foto's: (Vanavond maak ik nog foto's van de nieuwe Xenon verlichting.)

FotoP38XRSLM-1.jpg

Foto6QYNYIV3-1.jpg

FotoTHPRCJKJ-1.jpg

FotoAYFOUMI4-1.jpg

FotoAJHDAXOC-1.jpg
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R || Betere foto's gemaakt !!

Hauke...ik vind je wagen helemaal top! Enne...3-deurs vind ik persoonlijk ook echt zoveel mooier ;) oogt vele malen sportiever, maar das mijn persoonlijke mening.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R || Betere foto's gemaakt !!

Bedankt allemaal Big Grin
Ja het zijn idd 17 inch. (Velgen staan ook te koop !!!)
Er zit nou 205/40/17 op maar 215/ kan ook.
Hoe veel ik m ga verlagen weet ik nog niet.
Daar heb ik mij nog niet echt mee bezig gehouden dat ga ik pas
in de zomer doen.

@polootje: Ja dat vind ik ook Stick Out Tongue

Gisteren Pilot 6000K in mijn H7 Koplampen laten zetten + Pilot LED stadlichten +
LED mistlampen/bochtverlichting.

Ook ben ik bij Jela langs geweest om het volgende aan (of uit) te laten zetten:

Comming home functie aan
Gordel waarschuwing uit
Piepjes bij ver en ontgrendelen aan
Tear wiping aan
Verbruik in 1 op ** aan
Dagrijverlichting zelf aan en uit kunnen zetten


Foto's van het Xenon en de mistlampen maak ik vanavond als het iets donkerder is. Overdag zie je daar niet veel van denk ik. :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!