Wil denk ik ook uiteindelijk wel het nieuwe logo achter, hoe gaat het vervangen daarvan als je geen acheruitrijcamera hebt?
Volkswagen
Polo AW Highline
1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm)
Heb jij toevallig de onderdeel nummers van de nieuwe type logo voor de voorkanten voor de achterkant met achteruitrijcameraJa, ik heb logo met achteruitrijcamera.
Nieuw 2020 logo achter badge met camera : 5H0853630AHeb jij toevallig de onderdeel nummers van de nieuwe type logo voor de voorkanten voor de achterkant met achteruitrijcamera
Als het goed is verschilt dit (bijna) niet van het logo met camera. Is dus best simpel om te doen.Wil denk ik ook uiteindelijk wel het nieuwe logo achter, hoe gaat het vervangen daarvan als je geen acheruitrijcamera hebt?
Heb je daar toevallig ook een artikelnr van?Ik heb ook een nieuwe airbag besteld met het 2020 logo. Als deze er in zit dan maakt die het helemaal af!
Dankjewel dan ga ik is even kijken wat ik kwijt ben en of het gaat lukkenNieuw 2020 logo achter badge met camera : 5H0853630A
Nieuw 2020 logo voorkant met front-assist : 2GM853601E
Nee helaas heb ik deze niet. Ik heb hem via een vriend van mij besteld. Ik stuur je even een PB.Heb je daar toevallig ook een artikelnr van?
Je kunt me ook gewoon taggen he maatjeNee helaas heb ik deze niet. Ik heb hem via een vriend van mij besteld. Ik stuur je even een PB.
Juist!!!!!!!!
Zijn allebei wel dik! Alleen new logo ziet er netter uit omdat de auto dan "origineel" is.Ik twijfel nog steeds tussen het new logo vw of de mooie 2 delig wrap ( Made by Steve / Maus ).
Ja dat is zo maar heb eigenlijk helemaal geen chroom alles is ontchroomt. Nog ffkes maar black black laten en als het zover is dan monteer ik de new logo. Ik heb een duidelijk uitleg van jouZijn allebei wel dik! Alleen new logo ziet er netter uit omdat de auto dan "origineel" is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.