Ja, had achteraf best iets hoger gemogen!Hij is best laag geplakt?
VW
Polo AW
1.0 TSI 95pk
Ja, had achteraf best iets hoger gemogen!Hij is best laag geplakt?
Nieuwe logo ziet er goed uit! De tekst POLO komt er bij mij niet op, eerder heb ik af-fabriek ook al zonder type aanduiding laten afleveren. Persoonlijke voorkeur .Ik heb nu ook mijn Polo logo vervangen! Ging eenvoudig door goed te ontvetten en een stukje tape om recht te plakken. Oude logo er af gehaald met flosdraad en wat wasbenzine!
Dat heb ik normaal ook maar dat nieuwe GTI logo achter midden onder het nieuwe VW logo vind Ik echt een van de beste updates die ik heb gedaan. Komt dat rood dat de GTI aan de voor en zijkant heeft ook achter weer terug.vind een achterkant zonder type aanduiding nog altijd het mooiste , ook heb ik getwijfeld om de nieuwe logo's te monteren maar ga et origineel toch laten zitten.
en geeft daarnaast een mooie nieuwe lookDat heb ik normaal ook maar dat nieuwe GTI logo achter midden onder het nieuwe VW logo vind Ik echt een van de beste updates die ik heb gedaan. Komt dat rood dat de GTI aan de voor en zijkant heeft ook achter weer terug.
Ik heb voor €38- een nieuw logo besteld in Duitsland Dure les in meten geworden!Nieuwe embleem gekocht of gewoon verplaatst :O?
Kan ik me goed voorstellen dat dit balen is maar zou ik ook gedaan hebben.Ik heb voor €38- een nieuw logo besteld in Duitsland Dure les in meten geworden!
Prachtig hoor, zijn dat after market LED btw? Of OEM?
Dit zijn OEM LED koplampen.Prachtig hoor, zijn dat after market LED btw? Of OEM?
Zonde dat de tint folie net afgewerkt is
Niet*Zonde dat de tint folie net afgewerkt is
Logo staat goed!
Hoe bedoel je?Zonde dat de tint folie net afgewerkt is
Mooi hoor, ik krijg ze binnenkort ook. Hoe krijg je ze zo wit, bepaalde lampen aan te raden?Dit zijn OEM LED koplampen.
Komt omdat de koplampen recht in de camera schijnen en het avond is!Mooi hoor, ik krijg ze binnenkort ook. Hoe krijg je ze zo wit, bepaalde lampen aan te raden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.