Hoe bedoel je?
Hij bedoelt de ''witte'' rand in de je achterraam door het tinten.
Audi
A6 4K Avant
40TFSI
Hoe bedoel je?
Dat zag ik ook, maar wist/weet niet of dat acceptabel is of zo hoort bij achteraf blinderen.Hij bedoelt de ''witte'' rand in de je achterraam door het tinten.
Dat zag ik ook, maar wist/weet niet of dat acceptabel is of zo hoort bij achteraf blinderen.
Hoe zou dat wel moeten zijn?
Dat heb ik juist laten doen een dot matrix tinting, want dan zou je geen randje zien, kostte ook veel meer...Ik weet uit ervaring dat sommige een soort behandeling erop doen. Ik heb mijn oude Polo laten tinten zonder ''behandeling'', die had ook een witte rand. Bij mijn huidige auto heb ik een tinter gevonden die er wel iets mee doet, het heette een dot matrix behandeling oid, maar het was niet meer dan een creme brule brander en een ''spateltje''. Maar het is wel een verademing van wat ik eerst had, het is vrijwel niet van OEM te onderscheiden, alleen als je met je neus erop zit of met een vergrootglas.
ziet er niet uit als dotmatrixDat heb ik juist laten doen een dot matrix tinting, want dan zou je geen randje zien, kostte ook veel meer...
Is dus niet goed gedaan of hebben ze dan geen dot matrix aangebracht, maar heb ik er wel voor betaald?
Nope
Lekker dan, dik voor betaald...
Je zal altijd wel iets zien hoor, maar minder.Lekker dan, dik voor betaald...
Ik heb het gemaild naar het detailing bedrijf...
Wordt opnieuw gedaan?Heb terugkoppeling van het detailing bedrijf, ze gaan het oplossen en geven aan dat dit inderdaad niet goed is.
Yep! 20 april gaat het overnieuw.Wordt opnieuw gedaan?
yes dat! had zelf geen dotmatrix rand met mijn vorige auto. Gedaan bij ruitblinderen gorredijk
Yep! 20 april gaat het overnieuw.
Mijn excuses trouwens voor het vervuilen van dit topic...
Dat snap ik niet van de velgen.Ze worden toch gewoon in VW webshop aangeboden en zelf door de dealer gemonteerd.Dat heb ik mijn dealer ook gemaild idd. Zelfde als ik andere vw velgen er onder zet vervalt dan de gehele garantie van mijn auto. Logo heb ik zelfs bij hun gekocht.
Ik wacht nog op hun reactie en dan probeer ik het bij de importeur of andere dealer.
Was ook cynisch bedoelt over de velgen, richting mijn dealer. Uiteindelijk heeft VW Nederland mij in het gelijk gesteld en heb gewoon fabrieksgarantie op mijn achteruitrijcamera en front sensor ook al zit er ander niet af fabriek origineel VW embleem op.Dat snap ik niet van de velgen.Ze worden toch gewoon in VW webshop aangeboden en zelf door de dealer gemonteerd.
Zelfs de subwoofer wordt aan geboden met inbouw er wordt niks vemeld dat je garantie vervalt.
Beetje vreemd verhaal van je dealer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.