Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet wel dat een vriend van me ook zoiets heeft gehad. Die kreeg de bijgeleverde houder ook niet vast, heeft hem uiteindelijk vastgelijmd. En rijd er nogsteeds mee rond zonder problemen. Natuurlijk niet de oplossing maar je kunt het altijd proberen.Bedankt voor je bericht. Ik wil het in ieder geprobeerd hebben! Als het vervelend is voor tegenliggers dan wissel ik het weer om.
Moet ook wat te doen hebben in de vakantieperiode
Heb ik met me xenon gehad. Heb de originele metalen klem doorgeknipt en eromheen gebogen.
Heb je mischien ook wat foto’s,mischien kunnen de forumleden daar iets meer mee om advies te geven..![]()
Heb ik met me xenon gehad. Heb de originele metalen klem doorgeknipt en eromheen gebogen.
Bedankt voor je bericht. Ik wil het in ieder geprobeerd hebben! Als het vervelend is voor tegenliggers dan wissel ik het weer om.
Moet ook wat te doen hebben in de vakantieperiode
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.