@Ruiter91 heeft de originele scirocco camera genomen. Een camera in het midden ziet er wel superstrak uit.
Helemaal waar!
@Ruiter91 heeft de originele scirocco camera genomen. Een camera in het midden ziet er wel superstrak uit.
Helemaal waar!
Had je toevallig ook een how to gemaakt? Of zou je die eventueel willen toelichten?
Aftermarket camera nooit op 12v continu. Dan trekt ie je accu leeg.
Netjes. Mag je bij de mijne ook wel doen
Super nice! Komt er nu ook nog een "How to" aan?
http://www.ebay.com/itm/RGB-Parking...Rear-View-Reverse-Backup-Camera-/171036204250Zo'n zelfde camera heb ik laten inbouwen op mijn 6R. Elke dag geniet ik weer van die update. Heb de set toen op aliexpres besteld voor ong €80, de set was compleet met kabelboom enz erbij.
Precies, dus die van de link is alleen geschikt voor een 6R. Moet er wel even bij vermeld worden inderdaad inmiddels aangepast!Polo 6C heeft een 2-aderige camera stekker (composiet signaal), de 6R 4 aderig (sRGB). Let daarom.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.