Zoek maar eens Scirocco of Polo 6C rvc, dan krijg je meteen complete setjes aangeboden op meerdere verkoop sites.Waar heb je de spullen vandaan? en hoeveel was je kwijt als ik vragen mag??
Zoek maar eens Scirocco of Polo 6C rvc, dan krijg je meteen complete setjes aangeboden op meerdere verkoop sites.Waar heb je de spullen vandaan? en hoeveel was je kwijt als ik vragen mag??
OEM logo camera is nog mooier
Look what I found on AliExpress
Via AliExpress?Ik heb ook zon setje besteld zodra ik hem heb ga ik een topic openen over de polo.
Rns510 Android 7.1 8inch
elm 327
Achteruit camera
Vraag!
Zie hier veel luitjes met coming home and leave licht. Met ontgrendelen van de auto dat dan het licht aan gaat.
Heb een Highline 6R (2011) met deze schakelaar.
[big ass plaatje met OEM schakelaar]
Zit dus geen automatiche verlichting op.
[big ass OEM xenon plaatje]
En ledjes dagrij en xenon dimlicht en bochtlicht.
Kan ik daar zon andere schakelaar in laten zetten dat ik dus home licht en automatische verlichting heb?
[big ass AUTO schakelaar]
En als dat mogelijk is kan iemand dat voor mij eventueel erin bouwen? Ik hoor het graag. [emoji4]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.