Ga er dan maar gerust van uit dat dat de grootste invloed heeft. Gewicht van de velgen zou dan weer minder uit moeten maken, tijdens acceleratie verbruik je iets meer, maar omdat ze meer massa hebben kun je langer uitrollen zonder teveel snelheid kwijt te raken (iets met traagheid van massa en behoud van energie)De slofjes zijn heel wat breder ja.
Haha ik heb ook die bandenmaat, maar ik rij sowieso maar max 400km per tank (ok, heb dan ook geen 1.2tdi )Het was zelfs 12 uur toen ik er was
Mijn ervaring met 17 inch is trouwens dat mijn auto veel meer grip op de weg heeft bij het nemen van bochten.
Andere ervaring is dat ik nu zo'n 150 kilometer minder kan rijden op 1 volle tank.
Ik haal nu maar 800 op een tankHaha ik heb ook die bandenmaat, maar ik rij sowieso maar max 400km per tank (ok, heb dan ook geen 1.2tdi )
Ik hoop dat je all risk verzekering hebt?Grrrr kom ik 1 januari bij de auto, ligt er een stuk vuurpijl op 't dak en kom er net achter dat er toch ook een kras zit
Sowieso, maar 't is een piepklein krasje op 't dak dus denk dat 'k morgen even een lakstiftje bij de dealer kan gaan halen.Ik hoop dat je all risk verzekering hebt?
Of je laat het door je verzekering dekken..Sowieso, maar 't is een piepklein krasje op 't dak dus denk dat 'k morgen even een lakstiftje bij de dealer kan gaan halen
Ja dat eerste stuk is denk ik wel met commandant cleaner bij te werken maar de diepe kras niet nee ik woon in meijel dus als je een adresje hebt in de buurt roep maar.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.