Als je het doet voor het zicht... Dan ga je er met xenon look (heel wit licht) alleen maar op achteruit. Optimum ligt op 4300k
Ik zal voor 4300K of 5000K kiezen..
Philips WhiteVision (naar Philips eigen claim "Xenon effect") is dan ook 4300K. Heb ze er zelf als H7's in zitten en ze geven een stuk meer licht dan de OEM lampen van Osram.Als je het doet voor het zicht... Dan ga je er met xenon look (heel wit licht) alleen maar op achteruit. Optimum ligt op 4300k
Cree led speciaal voor dimlicht heeft een prima lichtopbrengst maar er komt helaas geen fatsoenlijk lichtbeeld uit in combinatie met reflectorlampen.Indd, R lamp is om ervoor te zorgen dat je geen strooilicht krijgt.. Zeiden ze.. Dat is dus niet zo.. En naar beneden afstellen was ook geen optie.. Het moet gewoon eruit, anders heb ik een WOK status, ben ik verder van huis..
Nu wil ik andere lampen gaan zetten, maar geen gele halogeen.. Iemand tips?? Cree led ofzo, of white vision van Phillips?
Indd, ik zal ze strax ff bestellen.. En dan bedoel ik de xenonlook lampen..Cree led speciaal voor dimlicht heeft een prima lichtopbrengst maar er komt helaas geen fatsoenlijk lichtbeeld uit in combinatie met reflectorlampen.
Zou aanraden om xenon look halogeen van een bekend merk te kopen. Heb zelf een tijd met xenon look lampen (blauwe coating) van zo`n chinese webshop gereden maar die coating liet dus los IN de koplamp... Heb al die blauwe stukje eruit moeten vissen met een ijzerdraadje en plakband op de punt
Ik denk dat ik iets kies tussen de 4300K en 5000K pipo .. Dan heb je beter zicht..GP thunder 7500K V1 of 8500K V1 (V1 is wat meer wit V2 is meer blauw) Is wat het beste in de buurt van xenon look komt.
Hahaha jij weet alles van projectoren hea? ..inbouwen van projectoren een optie?
Verkopen ze ook op ali e.d.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.