http://www.kapaza.be/nl/saab/stomme-saab-91927760.htm
Niemand goesting voor ne saab te kopen? Ge krijgt remote/telefonisch support
Niemand goesting voor ne saab te kopen? Ge krijgt remote/telefonisch support
Misschien iets minder spammen en meer andere dingen doen. Sneeuwpoppen bouwen ofzo.
De 1.6 TDI BMT dan?
man man man man. je blijft lachen met die zwitsers. sinds mijn motorwissel ben ik 15.000km verder en moest ik dus langs voor een beurtje. op de vraag of ik tevreden was zei ik dat het verbruik iets tegenviel en de performance ook. iets minder pks en nms. wel meldde ik er eerlijk bij dat ik op 17 inch reed en het koude en vochtige weer waarschijnlijk mee zouden spelen.
auto de brug op, monteur kijken, ik koffie.
ja meneer iichel, het ligt eraan dat uw intercooler niet past bij uw motor. heel verhaal over diesel, turbo, temperatuur, intercooler.
ik heb gezegd dat ik erover na zou denken om de intercooler op mijn bluemotion 1.2tdi (hint: die heeft geen intercooler) zou vervangen.
ik gok dat ie volgende week belt om te vertellen dat het hoge verbruik komt door het 4 wheel drive system.
De 1.2tdi BM niet.. Die heeft alleen een turbo
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=235048
Weer wat geleerd! Kon het slecht vinden op internet en was wel benieuwd. Kwam niet echt veel duidelijks tegen. Dit zijn feiten hahaDe 1.2 TDI heeft wel degelijk een intercooler, op elsawin staat er namelijk een in-uitbouw schema en op etka kan je hem vinden met partnummer 6R0 145 805. allebei voor motor CFWA.
Waar is je passagiers airbag?Net even de bergen in geweest
Ik kom over een paar maanden even toeren door de bergen misschien ook Zwitserland, is alleen wel duur nu. Hoe is de prijs van benzine daar?Net even de bergen in geweest
CHF 1,40, dat is ongeveer hetzelfde in euro'sIk kom over een paar maanden even toeren door de bergen misschien ook Zwitserland, is alleen wel duur nu. Hoe is de prijs van benzine daar?
Lichter is beter toch?Waar is je passagiers airbag?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.