Denk dat die enkel op de echte WRC polo's staan.Halogeen koplampen met led 6r
Zag ik voorbij komen op het UK forum. Iemand enige idee onderdeelnummers?
Vindt ze wel cool!
Mijn buurman heeft een vrij recente cross polo, wel 6r, en die heeft ook dit soort lampen. voor zover ik weet gewoon af-fabriek.Denk dat die enkel op de echte WRC polo's staan.
Vandaag ook een zwarte 6C BlueGT gezien. Blijft wel een mooie auto! Die stond trouwens verkeerd op kenteken.. Hij staat bij RDW geregistreerd met een motor inhoud van 1195 ipv 1395. Type is wel correct. Dit lijkt mij toch niet wenselijk?!Vandaag voor het eerst een zwarte Polo BlueGT zien rijden! (Ik had de GT alleen nog maar gespot in zilver, wit en blauw )
Maar dat is gewoon xenon met DRL LED en geen halogeen met DRL LEDMijn buurman heeft een vrij recente cross polo, wel 6r, en die heeft ook dit soort lampen. voor zover ik weet gewoon af-fabriek.
Apart, kan je een foto maken?Mijn buurman heeft een vrij recente cross polo, wel 6r, en die heeft ook dit soort lampen. voor zover ik weet gewoon af-fabriek.
Ben er ook wel benieuwd naar, ziet er wel vet uit met gewoon halogeen verlichting.Apart, kan je een foto maken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.