Dat zou kunnen, zoveel kennis heb ik er niet van.Maar dat is gewoon xenon met DRL LED en geen halogeen met DRL LED
Of ik er een foto van maak weet ik niet; de auto staat op z'n eigen terrein.
Volkswagen
Polo 6C Highline
1.2 TSI 90 PK
Dat zou kunnen, zoveel kennis heb ik er niet van.Maar dat is gewoon xenon met DRL LED en geen halogeen met DRL LED
Vreemd! Lijkt mij ook niet de bedoeling! Blijven wel mooie Polo's die BlueGT's inderdaad!Vandaag ook een zwarte 6C BlueGT gezien. Blijft wel een mooie auto! Die stond trouwens verkeerd op kenteken.. Hij staat bij RDW geregistreerd met een motor inhoud van 1195 ipv 1395. Type is wel correct. Dit lijkt mij toch niet wenselijk?!
Halogeen koplampen met led 6r
Zag ik voorbij komen op het UK forum. Iemand enige idee onderdeelnummers?
Vindt ze wel cool!
YESSSSSS!!! In 1x goedgekeurd. (echt een pak van mijn hart)Morgen APK.
Gaat wel meer mis bij de RDW, mijn 1.2 TSI staat ook geregistreerd als turboloos, dus kan zo zijn dat 't wel een BlueGT was...Is het niet iemand die een 1.2TSI omgebouwd heeft?
Wat voor velgen zijn dit?Vandaag de auto gewassen en gepoets enz..
Hier het resultaat:
Als je dezelfde hebt gekocht, mag ik toch hopen dat je ook weet wat je gekocht hebt?Wat voor velgen zijn dit?
Ik heb toevallig dezelfde gekocht.
Gr marcel
Merk type????Als je dezelfde hebt gekocht, mag ik toch hopen dat je ook weet wat je gekocht hebt?
Kan het 9N'tje er weer een jaartje tegenaan!YESSSSSS!!! In 1x goedgekeurd. (echt een pak van mijn hart)
En dat bij de dealer voor slechts € 19,-.
Merk type????
Vind het mooie velgen , heb ze ipv de standaard groenland velgen , maar zie er geen merk in staan.
Gr marcel
Nee hij stond op kenteken als BlueGT en het was ook zeker weten een echte. Alleen de motorinhoud klopte niet op kenteken. Vermogen etc welIs het niet iemand die een 1.2TSI omgebouwd heeft?
Ik nu ook10W40 dacht ik. Geproduceerd door Kroon olie. En dat blijf ik ook gebruiken want gratis.
Ja precies, mocht er eventueel bij mij nog een beetje 5w30 overgebleven zijn dan is het nu vermengd met veeeel meer 10w40Hier verbruikt hij ook geen olie. Tijd vergeten te checken maar zie nauwelijks verschil. Wat er in zat toen ik hem kocht weet ik niet maar hij is intussen toch al helemaal ververst.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.