Net even de nieuwe Polo 1.0 TSI opgehaald bij PON. Fijn motortje
Seat
Ibiza FR
1.8 20VT
Ik weet een heel oud post maar kon het niet laten. Kreeg er een spontane h*rde van......
Dat ga ik zeker proberenLeg er even een kwartiertje natte stukken wc-papier op, dan weekt het los.
Werkt perfect als het dikke witte klodders zijn, dus wellicht nu ook.
Al een aantal keren herhaald, werkt niet helaasLeg er even een kwartiertje natte stukken wc-papier op, dan weekt het los.
Werkt perfect als het dikke witte klodders zijn, dus wellicht nu ook.
Dit ga ik zeker eens proberen.Met een polijstmachine kan dit toch gewoon verwijderd worden?
En je kan ook altijd scratch 2.0 van Meguiars proberen.. Dit is om krassen weg te werken, maar ik krijg met dat spul ook altijd met gemak oude vogelpoep van mijn lak.
Heel erg bedankt voor de tip! Het heeft gewerkt. Heb het wel een aantal keren moeten herhalen maar hij is vrijwel helemaal weg! Geweldig spul die ScratchX2.0, meteen ook even andere krasjes behandeld met succesMet een polijstmachine kan dit toch gewoon verwijderd worden?
En je kan ook altijd scratch 2.0 van Meguiars proberen.. Dit is om krassen weg te werken, maar ik krijg met dat spul ook altijd met gemak oude vogelpoep van mijn lak.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.