Wat lopen dr nog een bult gekken rond op deze aardkloot...
Ga gewoon terug naar de dealer en zeg dat hij het weer hersteld, gratis.Vandaag erachter gekomen dat de dealer mijn koplampen idioot laat heeft afgesteld. Pas vanaf 10 meter afstand, valt mn xenon op paaltjes die langs de weg staan. Voorheen stond hij perfect en was hij nog afgesteld.
Ik baal hier ontzettend van, want nu mag ik WEER aan mn koplampen zitten, terwijl ik daar gewoon vanaf wou blijven.
Wat een gedoe zeg... Pfft
Er lopen meer gekken los dan gekken die vastzitten ..Wat lopen dr nog een bult gekken rond op deze aardkloot...
moet even wat kwijt... emmen ligt in 't oosten van NL maar ook hier vlakbij.
vorige week een meisje van 26 daar van de fiets getrokken, verkracht en zwaar gewond achtergelaten. ligt nu hier op de afdeling een paar deuren verderop met een hoge dwarslaesie.
van de nek af verlamd.
is in 1 dag de rest van je leven verwoest. fucking bizar.
http://www.blick.ch/news/schweiz/ze...velo-gerissen-und-vergewaltigt-id3999277.html
http://www.blick.ch/news/schweiz/ze...-opfer-ist-querschnittgelaehmt-id4025351.html
En niet alle gekken die vastzitten zijn gek.Er lopen meer gekken los dan gekken die vastzitten ..
Wel zonde van je wagen maar ik ken ook nog wel een aantal figuren waarbij, als ze voor mijn auto langslopen, ik hoop dat mijn ABS ineens een storing heeft.Ik lees het net, Echt te ziek voor woorden wat er is gebeurd. Verschrikkelijk!
Als het mijn dochter zou zijn, en de dader tegen komen op straat dan kan ik toevallig niet meer remmen met mijn auto, ja en dan moet ik zitten daar heb ik wel voor over, met mijn toerekeningsvatbaar. Ik kenden er een en het ging per ongeluk, geen straf zaak vrije man dus..
Wat een Rare wereld is het toch.
En niet alle gekken die vastzitten zijn gek.
Wel zonde van je wagen maar ik ken ook nog wel een aantal figuren waarbij, als ze voor mijn auto langslopen, ik hoop dat mijn ABS ineens een storing heeft.
Waar en wanneer?! Goed plan!Word er binnenkort misschien een M&G geörganiseerd?
Jaaa, dat is dus ook mijn vraag..Waar en wanneer?! Goed plan!
Denk dat je voor deze vraag een nieuw poll of topic aan zal moeten maken, anders word @Maik boos als we hier allemaal gaan reageren!Jaaa, dat is dus ook mijn vraag..
[emoji14]
Velgen zien er strak uit! Goed bezig.
Thanks! Het was even een klusje, maar dan ziet het er ook weer goed uit!Velgen zien er strak uit! Goed bezig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.