Zag ik net passeren op FB. nieuwe polo van 2017 mule.[emoji14]
H4 naar H7 is enkel een kwestie van andere units er in en klaar. Als je naar (OEM) Xenon wilt zul je met adapterkabels moeten gaan werken en de BCM aanpassen idd. Qua lichtopbrengst / kleur ben ik zelf (net als een aantal anderen hier) goed te spreken over de Philips Whitevision lampen. Koop je in een setje van 2, samen met 2 stadslichtjes. Zijn niet per sé goedkoop te noemen, maar wel erg fijnNou de wagen is weer eens flink verwend. Gisteren een halve dag gespendeerd aan het polijsten en waxen van de wagen, maar het resultaat mag er wezen!
Zit nu even rond te neuzen voor fellere front-lichten, zit zelf te denken aan wit/blauwe verlichting, maar dan ga ik wel alle lampen vervangen niet alleen het dimlicht. Zijn er mensen die hier toevallig al meer ervaring mee hebben? Ik las al in een topic dat veel mensen over stappen naar h7, maar dan moet je wel wat instellingen veranderen volgens mij en daar heb ik geen kabel/laptop voor. Tips?
Hey jongens
Weet iemand hoe hoog de boete is als je 10 km te hard rijd in Duitsland ? Na een paar dagen vakantie reden mijn vader en ik allebei een dag na elkaar en bijna op de zelfde plaats te hard. Heb gehoord dat de boetes niet zo heel hoog zijn in Duitsland of klopt dit niet ? We reden 60 à 70 op een 50 stuk. Mijn vader begon meteen al te dreigen je betaald hem zelf en een dag later werd hij geflitst. Dus hebben nu twee de zelfde boetes haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.