Sterkte @eddyfr !! Keep your head up!!Beetje slecht nieuws, zit momenteel te kampen met een burnout. Heb de symptomen zelf niet zien aankomen. En zat vorige week toch wel wat in een diepe put. Ben nu al een tijdje thuis maar probeer mij toch zoveel mogelijk aan de positieve dingen aan te klampen. Ga vandaag nog bougies en filter laten vervangen van de WRC.
Moest ik ff kwijt
succes man @eddyfr , veel met vrienden optrekken en proberen tot rust te komen in de kop dus ik zie je 20 sept op de M&G ! haha
Awel eerlijk gezegd ben ik er al aant denken om te komen. Hangt er vanaf of ik een goeie of slechte dag heb. Typisch aan een burnout, ups and downs. Amersfoort is voor de WRC maar een uurke rijden?
Mijn ups zijn vooral in de late namiddag en avond, heb je mss al gemerkt. Kunnen we geen meeting at night doen
Daar komt mijn Polo ook vandaan (Waalwijk) [emoji14]gevalletje; van x5 naar lijn5.
Auto is nog niet gekocht, maar morgen ga ik de handtekening zetten.
Gaat om een 1.0 TSI 95PK Bluemotion.
Die R is gewoon moeilijk duur en daar heb ik ondanks ik nog thuis woon, geen zin meer in.
Deze is goed vergelijkbaar met de 1.2 TDI en dat vond ik een prima auto.
Wat een honden trouwens bij Van Mossel Tilburg! Gelijk terug naar m'n eigen Van Mossel dealer in Waalwijk! Niets anders dan lof! Aanrader voor iedereen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.