Heb ook recent gewijzigd naar WhiteVision. Ik zie wel degelijk verschil. Ik zie het vooral als ik er recht in kijk. Zodra je onder een bepaalde (grotere) hoek kijkt zie je inderdaad weinig verschil. Maar is wel degelijk een stuk witter en beter als dat gele. Vind zelf dat koplampen met een blauw/paars tintje al snel lelijk worden. Vooral die xenon dingen. Nee geef mij deze maar.Hè jakkes... Dimlicht lampje kapot, ik neem aan dat dit gewoon zelf te vervangen is of moet ik een bezoekje aan de dealer brengen?
Ik zat trouwens te denken om die White vision lampen erin te doen, heeft dit veel nut of is oogt dit alleen maar 'leuk'?
Heb ook recent gewijzigd naar WhiteVision. Ik zie wel degelijk verschil. Ik zie het vooral als ik er recht in kijk. Zodra je onder een bepaalde (grotere) hoek kijkt zie je inderdaad weinig verschil. Maar is wel degelijk een stuk witter en beter als dat gele. Vind zelf dat koplampen met een blauw/paars tintje al snel lelijk worden. Vooral die xenon dingen. Nee geef mij deze maar.
Oké, apart dat ik hier zoveel positieve reacties lees over de whitevision. Heb op andere fora's weer alleen maar negatieve reacties gelezen.. Misschien toch maar eens proberen dan. Had je geen last van foutmeldingen op je dashboard?
Er zit een luchtje aan ..
ze zijn denk ik niet vergeten de 18karaats turbo er af te draaienhttp://www.at5.nl/artikelen/148469/unieke_audi_rs6_uitgebrand_teruggevonden
In een parkeer garage in Amsterdam west
Ik ben er ook niet 100% positief over. Is wel witter dan origineel, maar nog altijd gelig. Denk qua kleur de diamond vision beter is. Qua lichtopbrengst wel tevreden van, veel beter dan de originele lampjes.Oké, apart dat ik hier zoveel positieve reacties lees over de whitevision. Heb op andere fora's weer alleen maar negatieve reacties gelezen.. Misschien toch maar eens proberen dan. Had je geen last van foutmeldingen op je dashboard?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.