Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik ben er ook niet 100% positief over. Is wel witter dan origineel, maar nog altijd gelig. Denk qua kleur de diamond vision beter is. Qua lichtopbrengst wel tevreden van, veel beter dan de originele lampjes.
één probleem met de Diamond Vision: "Philips Diamond Vision H7 Bulbs are not road legal in the EU"

(en de H4 / H1 etc. ook niet) :P

Is een beetje vreemd. Geen grotere lichtopbrengst, alleen witter. Die super felle blauw/paarse lampen zouden verboden moeten worden. Wat irriteer ik me daar mateloos aan als je een van die achter je hebt hangen op de snelweg :mad:
Xenon zou rond de 4200K kleurtemperatuur moeten zitten, daar zitten de Whitevisions van Philips ook. De Diamondvisions zitten rond de 5000K wat dus echt al naar blauw neigt. Daarom dus verboden :)

Dan wil ik die diamondvisions wel eens in real life zien. Als mensen vinden dat er al geen verschil zit tussen standaard en whitevision.. Wat ook lastig te zien is daar niet van.
Daarnaast vind ik het vreemd dat mensen vaak dan zo een blauw licht hebben. Vooral van die jonge mannekes die net het rijbewijs hebben en zo een oude golf helemaal gaan op pimpen (om het zo maar even te benoemen :p), doen ze 'xenon kit' erin zeggen ze, en die zijn echt blauw van kleur. Dan snap ik dus geen ruk meer van die kleurtemperaturen als dat 4200K zou moeten voorstellen.

Anyway, heb er weinig verstand van :mrgreen:

Dan wil ik die diamondvisions wel eens in real life zien. Als mensen vinden dat er al geen verschil zit tussen standaard en whitevision.. Wat ook lastig te zien is daar niet van.
Daarnaast vind ik het vreemd dat mensen vaak dan zo een blauw licht hebben. Vooral van die jonge mannekes die net het rijbewijs hebben en zo een oude golf helemaal gaan op pimpen (om het zo maar even te benoemen :p), doen ze 'xenon kit' erin zeggen ze, en die zijn echt blauw van kleur. Dan snap ik dus geen ruk meer van die kleurtemperaturen als dat 4200K zou moeten voorstellen.

Anyway, heb er weinig verstand van :mrgreen:

Ok ok ok, "OEM Xenon zou rond de 4200K moeten zijn" beter? :P

• Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Ik weet niet of dat ding ook echte DTM races deed maar anders zou ik de concurrentie verdenken. Dat dit ding uitgebrand is terug gevonden kon iedereen op zijn vingers natellen want je kan er helemaal niets mee. Je kan hem niet verkopen en slopen heeft ook weinig zin met die unieke onderdelen. Het enige wat nog zou kunnen was dat hij terecht zou komen in een geheime privécollectie van een verzamelaar maar die had hem dan nooit kunnen tonen.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik weet niet of dat ding ook echte DTM races deed maar anders zou ik de concurrentie verdenken. Dat dit ding uitgebrand is terug gevonden kon iedereen op zijn vingers natellen want je kan er helemaal niets mee. Je kan hem niet verkopen en slopen heeft ook weinig zin met die unieke onderdelen. Het enige wat nog zou kunnen was dat hij terecht zou komen in een geheime privécollectie van een verzamelaar maar die had hem dan nooit kunnen tonen.
Misschien zou je het ook in de richting kunnen zoeken van een auto ter waarde van rond de €250.000,- die verzekerd is voor €400.000,- :P

@Dragonzzz Die speculaties heb ik ook al het internet rond zien gaan, maar dat lijkt mij echt heel sterk.. Mocht het wel het geval zijn, dan zal hij niet het voertuig in een parkeergarage in de fik hebben gestoken, want dat had nog veel erger af kunnen lopen. En als het dan bekend zou worden dat hij erachter zit, tja dan heb je echt een dik probleem. Lijkt me niet dat hij zijn 'goedlopende' zaak daarvoor op het spel zet.

Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Nu het over pc's gaat, net mijn macbook wat 'vervuild' :D

72a67e934f1ef0010c4252f85735e1b4.jpg

rij ik dus net in de regen dit keer met mijn muziek uit kraakt de voorkant en de achterkant heel erg als ik overdrempels heen rij iemand eenige iedee ? ik heb al een keer vlug naar de veren gekeken maar zag er opzich goed uit en ook als ik over eendrempel heen rij zakt die ook mooi een keer in en uit dus ga er ook niet van uit dat de schrokdempers lek zijn of zo iets ? kan iemand mij helpen ........

Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi caya 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!