Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Iemand ervaring met dit product? Lijkt me wel handig als het goed werkt.
Pingi - Pingi Bag XL - 450gram
http://www.carclean.nl/product/Pingi/Pingi_Bag_XL_450gram_LV_450_102429
Werkt op zich wel maar ik vind het teveel moeite. Om hem weer op te laden moet je magnetron volledig vetvrij zijn en het drogen op b.v. de verwarming werkt onvoldoende. Het is wel beter als b.v. een vochtvreter omdat daar het vocht in een bakje wordt opgevangen en dat gaat niet werken als je gaat rijden. Afhankelijk van het weer kan hij best snel vol zitten. Als je de auto naast je huis hebt staan is het geen probleem maar ik moet steeds 3 etages naar beneden lopen om het weer terug te leggen. Wachten tot de volgende keer dat je in de wagen stapt heeft geen zin want dan ben je al te laat.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Zijn er hier nog paar ICTers, die verstand hebben over android telefoons die "gebricked" zijn?

Helaas ben ik de klos en denk dat mijn telefoon gebricked is of dat de software beschadigd is..

Als iemand mij zou willen/kunnen helpen, zou ik dat enorm waarderen.. uiteraad tegen betaling..

Het betreft een Lenovo K910..
Kan je opstarten naar fastboot?

Kan je niet flashen via adb sideload?
Geprobeerd, maar dat ging niet goed..
Kan je miss uit leggen hoe dat moet..

Op xda developers word er hierover gesproken..
Dan word er gezegd: de rom in het zelfde map te plaatsen waar de ADB staat..
En dan via adb sideload flashen..
Maar hoe gaat dit te werk?

"Adb fastboot sideload" ..........( moet je dan de volledige naam van de ROM neerzetten en dan enter of moet je de ROM bijv een ander naam geven bijv "VIBE"

En dan : "fastboot sideload VIBE" ?

Bricken.... Dat is wel zo een onzin term volgens mij. Ik heb echt veel telefoons geflashed, maar heb nog nooit een telefoon gehad die bricked was. Diegene die kapot gingen hadden hardware problemen.

Ja moet inderdaad via adb sideload flashen. Dan push je dus gewoon de ROM naar je mobiel via de terminal.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2597590 <- Dit topic al gevolgd?

• Leuk
Waarderingen: Wicko071 en thomassafca
Bricken.... Dat is wel zo een onzin term volgens mij. Ik heb echt veel telefoons geflashed, maar heb nog nooit een telefoon gehad die bricked was. Diegene die kapot gingen hadden hardware problemen.

Ja moet inderdaad via adb sideload flashen. Dan push je dus gewoon de ROM naar je mobiel via de terminal.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2597590 <- Dit topic al gevolgd?
Hey Tom,

Ja ik denk eerder dat de software beschadigd is..
Echt bricken is volgensmij niet het geval..

Geprobeerd, maar dat ging niet goed..
Kan je miss uit leggen hoe dat moet..

Op xda developers word er hierover gesproken..
Dan word er gezegd: de rom in het zelfde map te plaatsen waar de ADB staat..
En dan via adb sideload flashen..
Maar hoe gaat dit te werk?

"Adb fastboot sideload" ..........( moet je dan de volledige naam van de ROM neerzetten en dan enter of moet je de ROM bijv een ander naam geven bijv "VIBE"

En dan : "fastboot sideload VIBE" ?
https://twrp.me/faq/ADBSideload.html

Dus adb sideload vibe.zip (er van uitgaande dat je rom vibe.zip heet)

Thanx man,
Ik ga hier achteraan, met iemand die wel meer van af weet.. dit gaat een beetje boven mijn pet :)

Ik laat weten als het gelukt is..
als je geluk hebt, is er voor je telefoon een rootkit beschikbaar. alles-in-1 programmatje. en soms moet je opletten dat je ipv flastboot flash recovery twrp1234.img ./fastboot... doet. die './' is nodig op bv de mac.
no worries, komt wel goed. anders gewoon terug naar stock en een nieuwe dag, nieuwe kansen

• Leuk
Waarderingen: WobbleKid en Wicko071
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!