Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Indd een Golf, aan de voorkant zie het ook..

Nu hoorde ik van me ouders dat er hier om de hoek paar dagen geleden een golf is gestolen..
Ik keek er raar van op want ik heb nooit eerder een golf daar zien staan..

Na dit bericht, kijk ik elke ochtend als eerst of me "simpele BM" er nog staat [emoji14]

addd95f864807712008420bc8c9ee57d.jpg

Toch niet slecht eigenlijk voor op 18" velgen. [emoji38] en het is niet dat ik traag rij. Het 'pas-op-er-is-een-lamoje-kapot lampje' is ook al uitgecodeerd.

Die rode remklauwen zien er wel vet uit bij die kleur, maar heb deze polo nog niet op het forum voorbij zien komen.

Blijf het jammer vinden dat de GTI nooit in de kleur peppergrey is gekomen!

Volkswagen  Polo 
Koop je originele zonneschermen op mp met de vraag: "is er niet gerookt in de auto" zucht!!!!!......... Ben ff offline ga even poetsen.....:(

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
Zitten alle klemmetjes erbij meneer?
Jazeker ... Je voelt hem al aankomen
Diepe zucht :(:mad::confused:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!