Ik heb pas de eerste longlife beurt laten uitvoeren (25.000km). Ik was rond de 350 euro kwijt bij de officiële dealer (geen bijzonderheden tijdens de service beurt).Oh jeej, het polootje wilt weer een service beurt.. Komt altijd precies op het goede moment, niet dus!
45.000km op de teller, iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zal kosten?
Nee, dat klopt. Maar dan kan je Polo wel weer ff mee!@R-Vera dat zijn geen goedkope grappen.. =(
Vind je? Ik vind 't wel meevallen. Is omgerekend rond de 1,5 cent per kilometer uitgaande van de 25k die je er weer mee kunt Daar komt ook je VW garant weer gratis bij tot de volgende beurt.. ik vind 't niet gek@R-Vera dat zijn geen goedkope grappen.. =(
dat moeten we vierenen toen was ik alweer 2 jaar lid van 't forum
Oh jeej, het polootje wilt weer een service beurt.. Komt altijd precies op het goede moment, niet dus!
45.000km op de teller, iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zal kosten?
Van den Udenhout is inderdaad een flinke dealer ja.Btw, iemand tips voor wat zeker te zien regio Eindhoven? Zit sinds gisteren tot morgenavond met de vriendin op hotel in Eindhoven. Maar is een stad die totaal ongekend is voor ons.
Mijn vriendin zei dat ze een Vw shop gevonden had in de buurt, maar dat lijkt mij via het www eerder een grote dealer. (Van den udenhout).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.