Nee de knop weer uit en dan aan dacht ik. Vandaag even het leeslampje getest, die gaat ook na circa 10 minuten uit.En weer aan als je de sleutel erin steekt?
De binnenverlichting gaat wel aut. uit maar of de leeslampjes dat ook doen...
Nee de knop weer uit en dan aan dacht ik. Vandaag even het leeslampje getest, die gaat ook na circa 10 minuten uit.En weer aan als je de sleutel erin steekt?
De binnenverlichting gaat wel aut. uit maar of de leeslampjes dat ook doen...
Ik heb net de Volkswagendealer gebeld: trekhaak met bekabeling monteren is 3,5 uur werk en kost 350 euro.
Ik vind dit erg duur en ga bij een universele garage informeren.
http://www.dutchcardetailing.nl/shop/index.php/chemical-guys/chemical-guys-shampoo.htmlMoet weer nieuwe shampoo bestellen voor de polo, iemand nog aanraders?
http://www.dutchcardetailing.nl/shop/index.php/chemical-guys/chemical-guys-shampoo.html
allemaal top spul en veel variatie in merken en producten
Haha, nice! veel variatie idd.. Beetje teveel Welke shampoo gebruik jij?
Iemand hier van het forum? (van onder naar boven lezen)
Ok.
Dinsdag laat ik je weten of ik voor jou ga.
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 31 jan. 2016 om 16:53 heeft iichel via Marktplaats <x@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
Morgen onderdelen bestellen is dinsdag onderdelen in huis, kabels maken etc kan diezelfde dag wel.
On 31/01/16 16:52, "xx via Marktplaats" <x@mail.marktplaats.nl> wrote:
Dankje. En op welke termijn zou je het kunnen leveren?
Op 31 jan. 2016 om 16:50 heeft iichel via Marktplaats <x@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
Minimale prijs is 45 euro + 1 euro 20 porto. Ik woon in Amersfoort.
On 31/01/16 16:40, "xx via Marktplaats" <x@mail.marktplaats.nl> wrote:
Ok dat is fijn. Want het lukte me niet om de draden zelf om te zetten.
Wat betreft de betaling. Ik heb vandaag 10 mails met dezelfde vraag aan jou doorgestuurd naar andere particulieren/ bedrijven.
Logischerwijs ga ik voor de meest goedkope aangezien er in deze producten toch geen kwaliteitsverschil zit.
Graag ontvang ik van jou je minimale prijs incl verzending.
Ik zou ze ook kunnen ophalen.
Dit kan doordeweeks in de omgeving van Waalwijk/Tilburg of Veldhoven.
Weet niet waar je woont?
Gr x
Op 31 jan. 2016 om 16:37 heeft iichel via Marktplaats <x@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
Ja dat klopt, het wordt een tussenstukje tussen de nieuwe achterlichten en de stekkers van de auto.
Sent: 31 January, 2016 16:17
To: x
Subject: Re: Reactie: VW Polo 6R OEM xenon bi-xenon LED DRL 6C OEM LED adapters
Thanx voor de snelle informatie.
Dit houdt dan in dat ik de originele stekker in het verloopstuk moet plaatsen en dan in de lamphouder van de nieuwe achterlichten?
Op 31 jan. 2016 om 16:09 heeft iichel via Marktplaats <x@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
Ik heb al antwoord van de dealer, setje stekkers zou ok €45 komen
Dat is prima Michiel,
Laat je me het morgen weten?
Gr x
Op 31 jan. 2016 om 10:33 heeft iichel via Marktplaats <xx@mail.marktplaats.nl<mailto:x1@mail.marktplaats.nl>> het volgende geschreven:
Hoi,
Ik zal morgen even bij de dealer vragen wat de onderdelen precies kosten. Ik denk ongeveer 35-40 euro voor 2 stekkers.
Michel
On 31/01/16 10:31, "x via Marktplaats" <x@mail.marktplaats.nl<mailto:x@mail.marktplaats.nl>> wrote:
Hoi Michiel ,
Hoeveel gaat dat kosten?
Gr x
Op 31 jan. 2016 om 10:03 heeft iichel via Marktplaats <x@mail.marktplaats.nl<mailto:x@mail.marktplaats.nl>> het volgende geschreven:
Hoi,
Ik heb ze niet op voorraad, maar ik kan wel een setje maken.
Michel
On 31/01/16 00:04, "x via Marktplaats" <x@mail.marktplaats.nl<mailto:x@mail.marktplaats.nl>> wrote:
[Marktplaats.nl]<http://www.marktplaats.nl/?utm_sour...utm_campaign=CA_Buy_B_ASQ_Car_Private_Seller>
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een reactie ontvangen van Jo:
" Beste iichel,
Heeft u een adapter voor de achterlichten van een 9n3 werkend te krijgen op een vw polo 9n?
Gr x"
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.