Na een hele drukke periode waar in ik amper de tijd had om de auto een goede wasbeurt te geven was het gister zo ver. Een ongeluk zit in een klein hoekje en met een milliseconde onoplettendheid en banden die aan vervanging toe zijn zit je zo in je voorganger. Gelukkig voor beide alleen materiële schade, maar het is natuurlijk onwijs zonde. Tijd dus om de polo onder handen te nemen. Ik ben van plan de polo te voorzien van R-line voorbumper met hoogglans 6C kappen en ook de R-line grill die ik al had moet vervangen worden. Verder zoek ik een mooi setje 6C koplampen en een motorkap. De rest word via het autobedrijf geregeld.
Ik heb ooit al een linkje voorbij zien komen met de hooglans zwarte r-line 6C bumperkappen. Wellicht heeft iemand nog een r-line bumper (met sproeiers) te koop of te koop zien staan dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden.
Greetz,
Yassine
Ik heb ooit al een linkje voorbij zien komen met de hooglans zwarte r-line 6C bumperkappen. Wellicht heeft iemand nog een r-line bumper (met sproeiers) te koop of te koop zien staan dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden.
Greetz,
Yassine
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI Bluemotion