Inderdaad maar dan moet je wel goed kijken.Denk een tikje gehad van de trein kijkmaar goed op de foto van de achterkant
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Inderdaad maar dan moet je wel goed kijken.Denk een tikje gehad van de trein kijkmaar goed op de foto van de achterkant
Wat was er aan het handje ?
Haha, motorisch gewoon nog de 75pk fabrieksaf uiterijk is ander verhaal natuurlijk.. maar daar heeft iedereen op dit forum last vanDuidelijk gevalletje te hard getuned
ik heb er geen last van. vind het wel mooi zelfs
Valt reuze mee hoor.
Maar ik draai deze er altijd vanaf als ik thuiskom. Tick die ik vanuit mijn oude werk heb meegenomen.
Heb té vaak meegemaakt dat een antenne gestolen was.
Better safe then sorry zeg maar.
Mijn grote beurt was ook € 285,- en ik was er tevreden over, het enige wat niet bij de prijs in zat was het interieurfilter, die kwam er apart bij.De eerste grote beurt (30.000 KM ) komt er voor mij aan.
en nu bij 2 verschillende VW garages de prijs eens opgevraagd nu zijn de prijzen bij allebei het zelfde.
€ 285.00
Maar wat zijn de gemiddelde prijzen in NL??
Jullie ervaringen er van en worden er dingen gedaan waarvan je zegt "he dat was niet nodig/bedoeling"
Valt reuze mee hoor.
Maar ik draai deze er altijd vanaf als ik thuiskom. Tick die ik vanuit mijn oude werk heb meegenomen.
Heb té vaak meegemaakt dat een antenne gestolen was.
Better safe then sorry zeg maar.
Zit weleens te denken aan een Skoda antenne omdat je die alleen neer kan klappen en niet er af kan halen.
Maar dan moet je de hemelbekleding loshalen e.d. en dat gaat mij een beetje te ver.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.