Denk dat, zeker ivm met einach peo street de Ap wel iets harder is. Persoonlijk nooit te klagen gehad over hardheid, al kan ik wel geloven dat voor passagiers achterin het niet echt comfortabel was. Vond hem vooral achter redelijk hard staan met de Ap.En hoe is het met de stugheid ten opzichte van kw 1 of de eibach pro street?
Denk dat, zeker ivm met einach peo street de Ap wel iets harder is. Persoonlijk nooit te klagen gehad over hardheid, al kan ik wel geloven dat voor passagiers achterin het niet echt comfortabel was. Vond hem vooral achter redelijk hard staan met de Ap.
De polo staat sinds vrijdag in de garage. Twee weken geleden ging de temperatuur lampje branden, koelvloeistof was aan de lage kant dus bijgevuld. Dat ging precies een week mee en toen ging het lampje weer aan en paar dagen daarna weer enzovoort. Wat blijkt, er zit een barst in de oliefilterhuis waardoor de koelvloeistof lekt. Vandaag wordt een nieuwe onderdeel besteld en hopelijk binnen paar dagen de auto terug. Ik balen dat ik geen auto meer heb maar gelukkig is mij oom gisteren op vakantie gegaan, dus hem afgezet en nu heb ik zijn auto. Een dikke M550d, behoorlijk verschil met een 1.2TDItje.
Succes met de afhandeling.het zit me niet mee met de polo want er dacht een vrouw is ff lekker mijn achterkant met 50km/u te kussen. gvd. net twee maanden geleden ook al mijn kontje in elkaar. dus maar weer naar van mossel brengen.
#hetismenietgegunteenmooiepoloterijden [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Interresant ... iemand dit al met succes werkend?www.facebook.com/mqbcoding/photos/?tab=album&album_id=1206752272717995
Software up2date
MIB2 gibts bei:
-> SKODA ab Modelljahr 2016!
-> SEAT im Leon Cupra/FR optional ab KW45 2014
-> VW ab Modelljahr 2016 (beim Polo 6C ab MJ15).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.