de voorkant ligt ook lager door die 20kg toch @iichel?Ach, ieder zijn smaak. Naar mijn mening zijn ze veels te groot, en waar de verlaging achter nog netjes is, is ie aan de voorkant ook te laag. Maar ik weet dat daar heel veel mensen het hier niet mee eens gaan zijn
Ik heb ze er al onder
Zodra het onder de tien graden is voor een langere periode.
Moet 3 auto's doen....
Welke 20kg?
Deze 20KgHet heeft niet echt direct nut in mijn auto. Het wordt gedaan in de autos op het Polo platform om een grotere motoren te herbergen (1.4 TSI CAVE/CHTE, 2.0 TDI).
Een paar kleine voordeeltjes zouden zijn dat je een iets gunstigere gewichtsverdeling hebt, de polo leunt nogal op z'n voorkant (merk je er wat van? nee tuurlijk niet, is maar 20kg).
De batterij is ietsje minder blootgesteld aan de elementen (kou) en de motor (hitte). Misschien dat ie iets langer mee gaat. (merk je er wat van? nee tuurlijk niet).
En je kunt er iets makkelijker bij om een plus kabel naar je dikke subwoofer te trekken. Merk je er wat van? Nee tuurlijk niet want dat gaat netjes via de zekeringenkast
wanneer gooien jullie de winterbandjes eronder dan? Ik ben het eigl al verplicht in DE vanaf september mja
...57 accu achterin
...38 accu voorin
zoek de verschillen
Van achteren lijkt mij dat handiger.http://www.dumpert.nl/mediabase/6908927/9c0814e8 Dit zal wel niet mogen... Maar kan verdomd makkelijk zijn
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.